Tuesday, July 26, 2011

galok btol dorang ni



semalam tukar "in a relationship"
wah kemain galok lagi kan budak2 kat fb ni
paling galok adik2 aku la
hantu btol

aku pon tak faham apa maksud "in an open relationship tuh"
anyone?



GTi hybrid tuh cousin aku. over kan siap tanya bila nak kenalkan
yang Fatin Miera tuh adik aku. perempuan tuh lagi over. siap conclude tak lama lagi aku kawen
ok die die



Zatie Aqmal tuh adik yang kat egypt. lagi over! motif nak bau nasi minyak??
paling over tang terbayang khemah dengan pelamin kat rumah
kill kill die die



hah ada jugak blogger prihatin kan
si bulan siap wewitt tak menahan
haha miss nina cakap aku maju? apa selama ni ai tak maju. ok nangis. tsk tsk tsk
si blogger yg kian menyepi a.k.a alvin siap pesan jgn lupa jemput. ok aku tak lupa dgn syarat, kau tuh jemput aku dulu kat majlis ko nanti.hahaha

adoi macam2 dorang ni kan
paling over memang adik2 aku dah la
dah la kecoh memekak "eh bila nak bawak balik abg ipar ni"
pftttt

yang pakwe adik aku 1 karenah " along, awak kawen la dulu ek"
ok pitammm terus
takut la tuh aku mintak hadiah langkah bendul
hahaha

kesimpulannya, lambat lagi okeh. kumpul duit dulu


lets klik !!

15 comments:

Umedia Network said...

hahah. Comel mereka ni. hee. :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. aku pon xpaham aper maksud relation tu :)

Hanis MY said...

sgt comel ok? wahh betul ke? tahniah! sibuk nak kepochi jugak hik2...

redza said...

kepakk kepak kepong keponggg

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhuhu...ramai yang mendoakan dan tak sabar o.k....mudah-mudahan masa tu akan datang jua...ewahh... hihihi :) :)

sahromnasrudin said...

hahahaha...semua caring psl awak..bagus tue

rATu kEBaYA said...

semua amik berat tu.. akak pun nak join jugak bila tiba nasi minyak nanti

DrSinga said...

hahahaaa..
kiut la diaorang over eksaited!!!

YanaMIB said...

hahaha yg ko gatal tukar apesal..org mesia ni ramai suka gosip liar tahu?? muahahaha naseb aku xpasan status ko..klu idak aku join jugak bersuka ria dgn dorg =P

SZ said...

tahniah lya!

bila nk langsung?


woi bila?
















bila nak langsung nyaaaaaa?

Cikyan bini MrRuffey said...

doa semua tu..hehe..smoga masin mulut mereka..

ct odah said...

oi aku pn nk pnjam soklan SZ...smbil gelak setan.....wahahahahah

Amy Syaquena said...

masing2 over excited anyway tahniah erk hehehe...

hantumakan said...

ngeheheeeeee, nak makan kari itik masa kenduri awak.. :)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy pasang head unit dan poweramp

sebuah persahabatan yang open lahhh... sesapa ajerrr yang nak jalinkan persahabatan pun boleh... eeehhhh terlalu terbuka sangat pun tak bagus gak