Sunday, July 10, 2011

kainnn kainnnnnn


ni last week actually, tapi aku kan pemalas lipas nak transfer pic dari handphone ke laptop
pemalash yang cannot help la
so balik kerja ke astana moda
sebab nak memenuhi misi cari kain
dah aku sorang je kain nak tempah untuk buat baju raya tak dapat2 lagi
mak aku dah bising la nak hantar kat org jahit tuh
sebab nanti dah start puasa orang dah tak nak amik tempahan
padan muka, pakai baju raya last year baru tau. tsk tsk tsk
so ke astana moda kitaa
nama je astana moda. tapi kain2 dia sume jakel

so misi adalah cari kain warna hijau
sebab family theme tahun ni adalah hijauuuuu
puas jugak la pusing2, naik aras 2 tgk kain cotton lagi
heh mampuih la kalau beli kain cotton lagi
hari tuh dah beli sehelai cotton

aku kalau masuk astana moda ni, mmg rambang mata la
memang astana moda ni memenuhi taste la
tapi siap2 la RM RM RM
sebab dia macam ada kain mahal. ada kain murah
tapi aku dah budget siap2 la. 100 hengget ke bawah je
budget xde noksss

pusing2, ada la dekat setengah jam lebih bertawaf sorang2
baru jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaa


chiffon bla2 tak hengat. tapi kain sedap. sejukkk
and aku ni, tak tgk harga uolss.
confident la kunon kan. so suruh je la assistant tuh potong kain
sekali tny la semeter berapa
RM 19 ++ uolss. nearly to 20
padan muka akuuu
hahahahaha
tapi takpe la. sebab aku memang nak target beli sehelai je
sebab kunon2 raya ke2 je nak terus puasa 6. uhuk2. yo'ooooooooooooooooo



hahaha merasa la jakun jap
asal berhenti kat traffic light je, tinjau2 kain dalam plastik
haha buruk perangaiiii




yess melaka yang panehhh
serius rasa nak terbakar kulit ok

eh semalam pergi servis kereta tuh
kene RM 135 ++
okey la. labor charge, free. sebab dia 3 kali service pertama kan free labor charge
dia hanya charge minyak hitam, gasket dgn oil filter je

okey skrg nak blogwalking
terjahhhhhhhhhhhhhh

lets klik !!

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak cari baju raya pun lagi...tapi raya tahun ni nak sedondon ngan cik abg..hihi

Isteri Encek Bard said...

hihihi comel.. cari yg ready mate jer kot tahun nie