Sunday, July 3, 2011

keluarkan peluh

yeah exercise ya
bakar sket kalori, lemak2 yang berkumpul dalam badan tuh
so basuh kereta
dah 2 minggu tak basuh
memang jahanam ghupe kete aku
sedih btol hamba tgk
nak2 last week selalu gak hujan
memang terukk gila la ghupe kete hamba
so apa lagi, basuhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



basuh sorang2. tsk tsk tsk
dah la pendeks
nak basuh atas tuh tak berapa sampai
main seret2 je kain
lantokk la janji bersih udah le





sental nok jangan tak sental !!!




kedai 2 hengget mari !!!





proton - feeling better
katanya ...
lepas cuci harus lah feeling better uolsss





yaaaaa shining memancar-mancar gitew
over btol shine tuh kan
paling menyampah, lepas basuh part nak lap sampai kering
leceh nak mampuih
tapi kata nak keluarkan peluh
so rajin2 kan sket

itu je my weekend aktiviti
lepas cuci kereta, kemas bilik yang dah ala2 macam baru lepas kene bom tuh
lepas tuh on9 je lah keje nya
on9 sampai lebammm
sambil kunyah2 betik
dah macam hape je makan betik niiiiiiiiiiiiiiiiiii




lets klik !!

4 comments:

redza said...

pehh memancar-mancar..silau mata hehe

YanaMIB said...

pehh rajin gila ko basuh kete..laki aku rajin basuh kete sendiri..klu aku..soh bangla kt kedai tlg basuhkan..kahkahkah =P

mkn betik bley lancarkan sistem pencernaan..lalala~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nak berlagak ade kta la tu kn... jom bawak saya g jalan2 :)

cutefroggie said...

wanita gigih