Sunday, July 31, 2011

Ramadhan datang lagi



selamat berpuasa alls

semoga Ramadhan kali ni memberi seribu barakah kepada kita umatNYA

selain dari kita mengejar kuih-muih dan lauk-pauk kat bazar ramadhan tuh, jangan lupa mengejar keredhan dari NYA *peringatan untuk diri sendiri jugak ni.huhuhu*

jangan membazir tak tentu hala kalau p bazar tuh ye

jangan lupa solat terawih. setahun sekali je tuh. rugi tak pergi. *lagi sekali peringatan untuk diri sendiri jugak.last year banyak ponteng. huhuhu*

jangan lupa kunci jam. nanti terlepas sahur plak.

ok tata. nak p baca novel


lets klik !!

12 comments:

redza said...

slmt menyambut ramadhan...jgn lupa niat puasa sebelum tido huhuhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

orang yang wat pengumuman tu dah orang len kn.. hehe.. selamat berpuasa kt ko ek lya ngok ngek :)

Suhazli said...

pakcik tu laju sgt isytihar..xbest!!

sahur tau!!

Afzainizam said...

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

ayam sambal nasi beriani,
enak diratah nanas paceri,
hari raya tidak bererti,
jika puasa hanya sehari..

Cendol, katira, laicikang air tebu,
Murtabak tapai roti jala capati,
Kehadiran Ramadhan menyentuh kalbu,
Moga keinsafan bertandang di hati.

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Ucapan Selamat Berpuasa & berbuka

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

rase macam lain je kan bila org lain yang buat pengunguman ...hhihi..yang lame tu slow je ...dok kat luar umah sempat lagi lari2 nak dengar ..yang ni laju je ...hahahah

sahromnasrudin said...

selamat berpuasa dik...

baca novel pun ok tp jgn lupe baca al -quran juga tau :-)

L said...

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#

YanaMIB said...

gigih kn ko snap gbr pengumuman tu..haha..slmt berpose beb! pose penuh tau! haha~ =P

SZ said...

ni eh yg akan umum raya tahun ni?

wuuuu.

selamat berpuasa lya.

♥ manje ♥ said...

salam ramadhan buat tuan rumah ~

Hanis MY said...

lya cunss selamat berpuasa my dear! moga kali ini penuh dengan keberkatan dari-Nya..insyaAllah...

pena rozie said...

Selamat Berpuase jugak....