Thursday, August 18, 2011

approved !



ya sekarang dah boleh shuffle
kuss semangat ada hati nak shuffle ye nok
tak tunggang langgang rumah tuh nanti, shuffle la tengokkk

hihi bukan apa
aku baru petang ni terkedek-kedek nak apply cuti raya
padahal aku rasa staff2 lain awal dah apply kot
aku ni sokmo la lupa nak apply
pastu tadi teringat, terus apply
kang buatnya dah lambat, mampos bos tak nak luluskan, sila nangis

so tadi dah bagi manager sain surat cuti
lulus ya'lls !
walaupun mula2 dia macam mengada nak sakat aku konon tak nak bagi cuti
ewah ingat aku takut !
takut la jugak. huahuahuahau

so kita akan bercuti dari monday 29.08.2011 selama seminggu
isnin berikutnya baru naik office

*bos aku yang cino tuh lagi awal apply cuti dari yang nak raya ni rupanya
wah semangat betol dorang ni

eh sabtu ni nak buat cookies lagi. semperit dengan lagi 1 tak tau cookies apa. any suggestion?


lets klik !!

5 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dapat gak ko cuti kn.. aku ne gak yang time raya kena keje.. :(

cik bihah said...

Yeah so selamat berhari raya.. kemain cpt bihah wish..hehe ;)

Ezad Skytech said...

kerja seminggu je lagi..lepas tu cuti..hee~

DuniakuAbstrak said...

selamat berjimba dan bercuti

Dyna Yvonne said...

dpt cuti adalah satu mende yg paling menyeronokkan.hehe