Thursday, August 25, 2011

iftar with family


hari ni adik aku yang kat egypt tuh sampai
around 2pm ++ kot dia sampai kat klia
mama, baba and adik aku pergi jemput dia
aku keje noks

tiba2 minah ni balik pakai tudung cenggini
what? feeling yuna ke apa
erkkk tak suka btoi

me with minah feeling yuna
yang aku dok selempang beg pink minah ni apehal
dah macam orang balik haji plak




daddy with minah feeling yuna again (erk!)

so iftar hari ni again, dekat luar lah
mama malas masak katanya
so makan kat ikan bakar kat office baba



bawal putih 3 rasa




siakap stimmmmm





ni lauk kat buffet : sup sayur




ada berlambak lauk kat buffet
aku amik ni ajoo

sayur kangkung, sayur kacang panjang goreng dengan tempe, rendang kerang dengan sosej 2 kotol




baba and mama




fuhh lambakan pinggan atas meja
senyum kau nonot dah kenyang
oh adik aku yang tuh nama dia fatin. tapi aku bijak create nama dia as nonot.haha

itu aje. nak tido. ngantok buhbye

note 1: esok iftar kat luar. nando's !!!!
note 2 : adik bujang balik sabtu pagi baru sampai. bagus! orang harapan pasang pelita dah nak balikkk


lets klik !!

15 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu.. anti kirem salam kat adik ko yang dari mesir tu ek.. cakap aku nak usha beliau :)

Dyna Yvonne said...

cantik ape adik awk pkai tudung gitu.sesuai ngn muka.eh awk da kurus laaaaaa!!!!!!

Dr. Ben said...

Egypt OK? An Egyptian friend told me it's not that good.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi....syok la adinda nun jauh dah balikkan ? huhuhu ...boley tambah geng wat misekut kan ????

sahromnasrudin said...

Salam Aidilfitri 1432H..Maaf zahir batin..Maaf dipinta andai komen dan pandangan saya sebelum ini telah mengguris perasaan sdri.. Semoga ikatan ukhwah sesame blogger kan semakin erat lagi di Syawal 1432H ini..

YanaMIB said...

weh kt melaka seafood mana sedap! raya nnt nk mentakedarah sefud dgn famili mertua..muahaha~

pehtu pehtu..aku nk no fon ko..nk ngorat adek laki ko jd adek ipar..eh! bukan bukan...nk dtg raya rmh ko wpn ko xajak...lalala~ =P

Fadzli Amir said...

Hehehhe..ok pe tu..uihhh..dia beli mahal2 kat mesir, tup2 kakak dia kutuk pulak....hehehe

wahida said...

kenapa ko panggil dia nonot? lain mcm bunyinye weh...kehkeh...


selamat hari raya aidilfitri lya...
maaf zahir dan batin...

redza said...

slmt hari raya...maaf zahir batin :)

luahfikiran said...

SALAM,
SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN ! PIHAK LF AKAN MENGAMPUNKAN SEGALA DOSA (JIKA ADA, YG SENGAJA ATAU TIDAK SENGAJA)

ct odah said...

eh aku rse kn..pekeje2 bapak ko tu sume hipokrit..time bos nk mkn men sdp je aku tgk...blo aku p...cam haram die bt...ni aku nk p buat aduan kt jabatn buruh ni..haha

Hanis MY said...

Bestnya berkumpul ramai2 nk cikit sup sayur tu yumyum

eelobor said...

saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan selamat menyambut lebaran dan ampun dan maaf jika sekiranya ada komen saya sebelum ini yang boleh mengguriskan hati awak.

p/s: jangan lupa kim salam kat minah feeling yuna tu erk....

Ezad Skytech said...

penuh meja dengan makanan..seronok berbuka ramai2 ni..hee (^^,)

Afzainizam said...

tANG SIAKAP STIM TU AKU TAK LEHHH TAHAN BEB.... MMG MENGANCAM JIWA....

Budak-budak main mercun,
Jangan sampai terbakar tangan,
Di Aidilfitri kita berhimpun,
Hulurkan tangan meminta ampun.

Sudah tiba Hari Raya,
Setelah kita sebulan berpuasa,
Hari Raya di sambut gembira,
Jangan pula ada yang berduka
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
----==--Salam Aidilfitri---==----
--=== Maaf Zahir & Batin ===--
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat
buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
masalah ignition motorsikal tak hidup