Friday, August 5, 2011

laksam sodap

assalamualaikum alls
biasa la datang lagi
nak update menu. hihi


hari ni ai makan laksam. sodap sambil nangis2 sebab sambal belacan pedas gila tapi aku bedal sampai habis
jangan cirits sudah. huhuhu



staff office baba kasi. rendang ayam.
pon sodap dan pedas
okey nangis lagiii




kawan adik aku bagi
suka !! sambal kentang bilis.




mama masak sup sayur ayam






hasil belian di Param. murtabak
menu wajib berbuka




popia sayur. buat sendiri
bukan aku buat. adik2 aku. hahaha
ni bukan versi goreng
versi masuk microwave
hahaha layan. kurangkan minyak skett


itu ajo. nak p dating. bye !
*jangan percaya*


lets klik !!

9 comments:

redza said...

sib baik dh kenyang hehe....aku pon suka mkn pedas2 baru syok huhu

Umedia Network said...

Laksam. Serius sangap dgn laksam ni. huhu. Nice pic. :)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

rendang aym best..nk sket!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wei.. aku tag ko.. padan muka... hehehe

http://topimagine.blogspot.com/2011/08/contest-30-raih-rm160-kutuk-dan-kritik.html

Cik Yan said...

sukati kau memaramkan pasar ramadhan ye??kang datang si param pelawak india dulu2 tu kang..

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy buat servis kereta

wooooo baguihhhnya kalau tiap tiap hari ade orang bermurah hati bagi lauk pauk ni... jimat belanja aku time posa ni...

Dyna Yvonne said...

mak aih.cik lya nye menu tak penah tak sedap kan.hadoih. sedap sedap

ainnoraini said...

ptg ni baru nak gi carik laksam...ade satu kedai ni mmg sedap dia punya laksam...

ainnoraini said...

ptg ni baru nak gi carik laksam...ade satu kedai ni mmg sedap dia punya laksam...