Tuesday, August 16, 2011

Medan Ikan Bakar Kuala Sg. Baru


hari ni kami berbuka di luar
dekat Medan Ikan Bakar Kuala Sungai Baru
hihi dekat office ayah aku daa. kat situ ada ikan bakar
bulan puasa dia ada buffet. RM18 per head
setiap hari macam2 menu ada. hari selasa ada nasi dagang
mama suka la tuh ada nasi daging. dia kan ketimuran tulen gitu



table




our favourite sotong goreng tepung







udang butter




siakap 3 rasa
aku suka tang sayap ikan. rangup2
eh sayap ke?

menu atas ni takde dalam set buffet
ni order sendiri
yang bawah ni dalam buffet
banyak gila lauk
ada asam pedas tetel. tapi tak amik. nanti mama jeling2, mampuih aku. huhu
amik sket2 je lauk. tak bleh tamak2, kang muntah meja tuh. huhuhu



sukaaa ni. ratah2. feeling makan kat rumah btol
ikan bilis goreng telur



my plate
ada sayur taugeh siram dengan kuah sambal udang, ayam rendang seketol, sambal paru, sotong kunyit, ikan bilis telur. fuhhh sedap
tak payah makan nasi, ratah lauk sampai perut rasa nak meletop




favorite. asam rebus keladi. nyum nyumm




aku ketagih nescafe lately
setiap kali adik2 aku datang medan ni nak amik bapak aku, aku pesan tapau nescafe
oh so stone weyhh
merasa la malam2 mata terang tak bleh tido




my baba



my mama and adik




lepas kenyang perut suka hati, senyum la owh !


lets klik !!

12 comments:

maCy said...

adoi bace sal makanan pepagi

miloais said...

wahhhh... butter prawn! terliur plak dahhh!

sahromnasrudin said...

RM 18 satu kepala tue dah kira murah dik......beruntung la dapat buka kat citu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

mencik l a...semua sedap huh !! jeles ar ni .......RM 18 tu sgt berbaloi2....

Fadzli Amir said...

Tak leh tengok lelama..scroll cepat2..thgari2 ni meleleh air liuurrr...hehehe

Hanis MY said...

uwaaa nk sotong goreng tepung i likeee...

fairus said...

WAH.. CAMBEST JE NI.. KAT BELAH MANE KDEAINYA NI?

kucingorengemok said...

nes ais, adoiiiiiii, tak tahaaannn!

Ezad Skytech said...

erk..terbuka entri ni petang2 ni pulak..sedapnya..ish..puasa la..hee~

wahida said...

udang butter ngan ikan bilis telur tu buat aku terliur okeh...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. butter prawn tu la paling meleleh aku nengok.. hehehe.. aku xpernah lg makan ikan bakar kuala...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

huaaaaaaa.........*mulut tenganga....*


haip..byknye makan..kata diet