Wednesday, August 10, 2011

minyak apek

aku rasa minggu ni aku sangat teruk la
asek mengantok + pening kepala
tang pening kepala tuh aku tau la. sebab tido tak menentu
malam tido nak dekat pukul 12
sahur bangun kol 5am, pastu pas subuh tido balik
7.30am baru bangun. kau gila
aku kalau tido jenis jump2 ni siap la.
pening nak mampuih
macam nak koyak kepala ni aku rasa

pastu kat office merasa la di temani minyak angin
aku suka minyak angin ni



-google-


yeahhh !! aku panggil minyak apek
beli kat kedai ubat cina ada lah. kalau cari kat farmasi memang takdo lah kot
1 botol RM11.50
boleh beli topup kan. tapi minyak ni rasanya yang paling tahan kebal untuk aku
aku ni kalau pakai minyak kapak tuh memang tak jalan lah
orang pakai perfume burberry la, CK la.
aku pakai perfume + minyak angin
baru ummppphh !!!! hahaha

ni jap g kene p MBMB
aduih bab nak p kat pejabat gomen ni sangat lahhhhhhhh aku malas
bukan apa. dengki orang gomen dapat bonos.
wahahahaha
bulan puasa pon perangai buruk nak dengki2
takpe. ni mak bapak keje gomen. dapat bonos
anak2 mesti la dapat tempias. ye dak?
muehehehe dah bagi hint tak menahan

dah nak sambung google resepi cookies ni
choc cookies ari tuh dah tinggal 5 ketol je dalam balang
gila pelahap masing2 adik beradik aku ni
*padahal diri sendiri pon pelahap*

lets klik !!

17 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

minyak apek ni kalo masuk lif mau bau harum semerbak idak ? ke minyak ni tak de bau punya ? huhuhuhu

ainnoraini said...

sama la mcm kak ain..minggu ni letih jer..bile letak jer kepala kat bantal terus jer hanyut...

redza said...

xpernah pulak aku pakai minyak angin nih..minyak cap kapak tu le setia ngan aku sejak zaman skolah lg

miss nina said...

minyak yu yee tak nak lya?
~lya, bonus tu mesti lya dapat sikit kan?

sahromnasrudin said...

JGNLA DENGKI KAT ORG GOMEN...depa makan gaji je..ikut arahan huhuhhhh

oya said...

wah bestnye tempias skali ye...raya sakan la...

Dyna Yvonne said...

minyak kapak mmg tak best sgt kan.saye klo pening suke cr balm serai.nyaman sikit.hehe

jedi said...

dongki yo???

jgn dongki2 xelok....


bak skit beskut tue ye....jgn lupa pos sini...

CiK NuYu said...

hi Lya..
tak pernah pulak cik nuyu nampak minyak angin nih.. nanti nak try belilah :)

Amy Syaquena said...

ow beli di kedai apex ingatkan dah ada keluaran minyak angin apex aka khairul fahmi hehe..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

ok la tu..aku pakai minyak malaikat subuh je..sbotol 5 rgt..heheh

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

cian di .. pening pale yerk... meh la datang giant.. leh aku picit2 kan pale tengkorak ko tu... hhehe

Ezad Skytech said...

tak pernah tgk pulak minyak angin ni..hee~

btw..selamat berbuka..

ct odah said...

eh cube ko mnum myk tu..lg umppppp..haha

Umedia Network said...

hoho. Suka minyak ni. Beli 5 botol kat padang besar. huhu. :)

Fauziah said...

wei..bau mtk r! haha

Fauziah said...

*myk