Friday, September 23, 2011

buncit itu...

click picture for large view

haha best kan ?
so kaum lelaki tak payah risau la if anda boroi
pasti ramai kaum wanita suka
sebab anda adalah penyayang dan lebih-lebih lagi, buncit itu seksi !!!!
clap clap clap
ai suka yang sexy ni.miahahahaha
gedeganggggggggggggggggg *hantuk kepala kat dinding*

saya memang suka lelaki penyayang
apatah lagi yang romantik
*kuis-kuis kaki celah kerusi*


lets klik !!

10 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

boroi itu seks okeh ...i like ..hahahhahahaha ...tak boley bla ..:P

redza said...

buncit itu seksi?? nk membuncitkn jugaklah ahaks

ainnoraini said...

tapi en somi kak ain tak berapa boroi..
kalau boleh tak mau la buncit sangat..mesti berat nak bawak perut tu...mcm kesian jer bile nengoknye...

ainnoraini said...

tapi en somi kak ain tak berapa boroi..
kalau boleh tak mau la buncit sangat..mesti berat nak bawak perut tu...mcm kesian jer bile nengoknye...

YanaMIB said...

haha laki aku xcaya dgn fakta tuh..xnk ngaku dia boroi kut..ngee~ =P

Cik Mawar said...

wah wah kajian menarik nie... hahahaha
/me *( tunang den tu dah boncit ka belom) hahahahahahaa

Ezad Skytech said...

haha...pergi klinik kang nanti doktor tanya..

"berapa bulan..?" haha

gadisBunga said...

kalau sebut bab lelaki, saya rasa kene jumpa mekanik la. ada wayar putus kot. *senseless

Afzainizam said...

oohhhh lelaki kalau perot boroi buncit tu tandanya senang hatiii tau

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
kesan embun pagi pada kereta

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

makananye perut aku yang one pax tetap menjadi pujaan para wanita untuk dijadikan suami la ek.. hehehe