Monday, October 10, 2011

di klia pagi-pagi buta


salam semua ^_^
pening kepala. arrange time tido punya hal
tido petang selama sejam, membawa kepada sakit kepala
dah tau diri ini tak boleh tido petang, lagi nak tido petang. pfttt

oh ye mak hari ni actually cuti nok
sebab menghantar adik ke KLIA
flight 7am
gilakkkk. by 3 am keluar dari rumah
lalu kat ramuan china - pedas/linggi sana
gila jalan tu gelappppppppppppp
tapi no choice la. sebab bapak aku la suka lalu situ.dia cakap dekat.
fineeeeeeeeeee
if aku, aku lagi suka lalu Alor Gajah je. kehkehkeh



hantar ini mokcik la. eh yang belakang tuh pakwe diaaaaaaaaaa
eh eh eh kepoh nyewww kitewww
hahahaha


adik bujang pon dah balik sebab dah start cuti sem
geram dengan rambut dia, panjang dah
rasa nak kerat2 kan je




yours truly
apsal muka nampak very the kembang setaman kalau pakai tudung ni?
alasan. padahal memang kembanggsssss *_*



me and mummy
baba pergi toilet, and suddenly mama, "eh cepat2 amik gambar nanti baba nampak dia bising plak"
hahaha boleh ke gitew ma?
eh aku very the cargas ok. sebab dah bedal nescafe kaw2 before gerak. kihkihkih



bye gemon !
dia balik berdua je. member lain dah balik awal




duduk lunjur kaki dan baca novel baru "Aku bukan Mistress"
best wehhhhhhhhhh
ceah ! aku ni kau letak je la celah mana, ada novel, lupa terus keliling >_<



lets klik !!

10 comments:

fairus said...

kemana dihantarnya tu?

ainnoraini said...

best ye citer tu..harus kak ain beli ni...

redza said...

ingatkn ko yg nak terbang

mEiZ SHA said...

hehehehe
g mana adik yang?:)

Dyna Yvonne said...

awak2.awak da kurus.tahniah.

em rmbt adik bujang tu pesen skang.semat lah.hihi

sahromnasrudin said...

ingatkan pic pertama tue lya huhuhuhhhhh

DrSinga said...

ni yang belajor ngubat orang tu eh?

( ke.. gua salah adik orang..)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

bye adik....ewah..feeling cam adik sendiri plak.... :P :P ..Selamat Jalan dan selamat sampai :)

Amy Syaquena said...

comel adik nak berkenalan boleh hahaha...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pergh.. g kl xajak siottttt.. :)