Thursday, October 27, 2011

do not spit !






assalamualaikum
khamis sudah ye. tak sabar nak weekend
nak tengok bola ganu kiteeeeeeeeeeee

aku nak story 1 hal ni la
actually dah lama nak share kat sini
tapi bila tertangguh sokmo, jadi lupa

sampai lah pagi tadi
kat traffic light, sebelah aku ada lori. lori yg besaa tuh
yang macam bawak kayu ke jadah apa ntah
tiba2 driver dia bukak pintu, and ludah
euuwwwwwwwwwwwwwwwww
aku terus tak pandang dah
pandang depan je
herkkkkkkkkk

aku selalu perasan tau
manusia2 ni selamba badak je nak ludah merata
tak kira tempat
tak kira ada orang ke tak

selalu aku nampak kat traffic light la
selaluuuuuuuu sangat
kereta kat depan aku, bukak pintu atau ludah ikut tingkap
and korang tau apa aku buat

bila nak jalan, aku akan elak kereta aku dari terkena hasil ludahan mereka itu
supaya tak kene tayar kereta
sebab aku macam terbayang aku yg pijak ludah tu
yes otak aku berfikir begitu skeri

pastu 1 hal
ca ya nun alip ni
ya Allah kalau dia nak ludah, siap ada bunyi2 tuh ok
macam office aku ni dekat dengan pasar borong
so pagi2 tu banyak la manusia2 kat area office ni, sebab nak p pasar borong kene lalu depan office aku
contoh la dia berhenti tunggu kawan ke family ke kat depan opis aku, suddenly dia nak meludah
selamba kambing je dengan bunyi2 tu pastu.. ptuihhhhhhhhhh
erk ! aku ngeri ok. tulis ni pon kembang2 tekak

okey la taknak sambung cite
kang ada muka aku turn hijau kang
kihkihkihkih
kembali keje. semak tenderrrrrrrrrrrrrrrrrrr



lets klik !!

14 comments:

Fadzli Amir said...

Dalam tak lalu-tak lalu pun buat jugak satu entry...hehehe...selalunya kalu nak ludah dalam kereta, ludah kat dalam tisu...hehhee

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Grrrrrrrr...knapela terbaca time tengah menikmati nugget nih....trus ilang seleraaaaa......T___T

Dyna Yvonne said...

no manners spe2 yg mludah d tmpt awm.ptotnye knekn undang2 ni br btl.

KAMIHIDUP said...

takde siviklah tu.

Ezad Skytech said...

erk...kalau nak meludah pun..biar la kat tempat yang betul..ni main bantai je nak ludah merata...

makdara TERdiva said...

geli tengok org meludah..rasa mcm nak ludah balik kat org yg meludah tu..grrrrr

oya said...

menci weyh if org spit2 nih kt public..

YanaMIB said...

aku pn geli tgk org meludah gitu..mcm xleh cari longkang or tpt proper sket utk meludah..kdg2 kat kaki lima pn halalllll lah nk meludah ke hape..ewwwwwwwwwwwwwww~ btol ckp kak MDT..mmg rs nk ludah je blk kt muka dorg..huahuahua =.=

wahida said...

aku pun meluat org mcm tu...bukan kaum tu je yg suka meludah merata ni, kaum kita pun ramai tau tak...sakit hati tau...

lagi tambah sakit hati bila tertengok org tgh korek hidung kat traffic light...huh!! nyesal tertengok...

pena rozie said...

setakat ni blm pernah kene lg. Memang die org ni pengotor.

redza said...

org yg xde kemaluan je yg ludah sesuka hati

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ne memang habit masyarakat malaysia la.. memang fakta yang diakui.. hehe

fairus said...

SO, MORAL OF THE STORY, DONT SPIT SPIT AR..

afzainizam said...

isshhhh tiada kesopan santun betul kalau merata rata meludah pengotor lerrr...

isshhh kena ubah sikit perangai meludah merata tempat ni... jangan ambil mudah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Sound for breeding lembu pejantan