Sunday, October 9, 2011

parcel karipap






karipap mini inti serunding ikan
sedap gilakkk ceq habaq kat hanggg
ini kali ke-2 dah aku beli
sekejepan dah lesap setengah pek
dah la 2 bungkus kene bagi kat minah nak balik mesir esok nun
grrrrrrrrr. kene jimat2 makan karipap ni. hahaha. sodappppp
kalau nak beli, sila klik facebook kerepek karipap


lets klik !!

12 comments:

Ezad Skytech said...

haa..share2 la sikit kat sini...nampak sedap je tu lya ..:D

eelobor said...

huhuhu...karipap mini aka kecik berinti... sedap nya. dulu mama saya buat karipap untuk di letak di kantin2 sekolah...letak di kedai2 runcit dan menerima tempahan untuk membesarkan kami adik beradik. sempena hari lahir mama hari ini, tiada ucapan mampu di gambarkan selain daripada terima kasih mama.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

perghh karipap inti serunding.. mmang terbaik la :)

redza said...

karipap cinonet ni peberet aku gak

ct odah said...

weh pos la kat aku sket...sian aku...

Hanis MY said...

sedapnyaaa wuwuwu i likeee...

sahromnasrudin said...

karipap nie kat uma cepat laku masa jadikan ia kuih raya..enak dimakan mudah dipegang heheheheheee

Amy Syaquena said...

yunk meh la pos sini sikit , nampak sodap tue...

wahida said...

ada jugak blogger duk citer pasal karipap ikan ni...
ni yg nak kena try gak ni...

rATu kEBaYA said...

bagi seketul dua pun takper kat akak ni

Dyna Yvonne said...

hoish.sedaap nye nmpk

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hohoho...menyelerakan ....nak sikit T__T