Saturday, October 29, 2011

peteh wehhhh






malam ni kita stop master chef sat, layan bola !!

kredit gambar : isugegar

lets klik !!

8 comments:

eelobor said...

hehehe...walaupun kelantan kalah kepada terengganu itu ari, tetapi saya tetap akan sokong terengganu untuk perlawanan malam ini.

tahniah kepada kedua2 pasukan kerana melayakkan diri ke perlawanan akhir

YanaMIB said...

Urgh aku mcm mls nk lyn..nk skip tgk result sok pg je aci x?ngahaha tp laki aku mesti soh teman dia tgk bola nnt..hehhh. =.=

luahfikiran said...

SALAM,
NAK TENGOK MALAM INI. TAPI DI STADIUM RUMAH

Ezad Skytech said...

hee...layan bola kat rumah je malam nanti...hee~

Dyna Yvonne said...

peteh sapa rebeh!!!!

Mak Su said...

dok depan tv :)

gadisBunga said...

errr...sape menang semalam? *soalan tak kontroversi. heheh~

afzainizam said...

Tapi N9 menang beb.... tak menahan penyu nangis

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
Cara Post mortem ayam dan lain2 burung