Monday, October 17, 2011

pulut kuning rendang daging


cis! macam tajuk drama kat Astro pulok !


mak kitew masak pulut kuning and rendang daging ya'llss
siap tambah makan dengan ikan kering
krup krap krup krapp
sodap ya'llss

ish memang memusnahkan diet la
mak aku ni, tolongggglahhhhhhhhhhhhhhhhhh jangan masak benda yang memudaratkan diri ku ini?
can ah mama?
eh lupa mak kita tak baca belog ini. hehe




mari kita buat kerja Ilmu Hisab sket
berapa ekorkah ikan kering selamat berenang ke dalam perut gua?


lets klik !!

20 comments:

zana said...

sedapnya...dah lama tak makan pulut kuning..huhu.. nie yang nak kena belajar buat sendiri nie..heh =')

DuniakuAbstrak said...

tak suka pulut...tp lauk tu menyelerakan betul

Ezad Skytech said...

sedapnya pulut kuning..lama tak makan da ni..hee..

mungkin sekor je kot ikan kering yg berenang...haha~

ct odah said...

oi nti ko drah tngi mkn ikan msin byk2..

Amy Syaquena said...

kuningnya pulut tue , tergoda pulak i hehe...

hantumakan said...

alemak, lapau.. ikan kering yg paling mengguda, okeh. by the way, kesian awak eksiden, nasib baik tak ape ape.

eelobor said...

serius sedap beb.... pulut kuning terrrr

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tengok kepala ada 6..kiranya 6 ekor? huh? serius..dahsyat la....

rATu kEBaYA said...

6 ekor ke lya bedal ikan masin ni.. aduhai.. akak tengok pun terliur ni.. sedapnya kalau ada sambal udang.. pergh mmg kenalah

atty's said...

terliur nengok pulutkuning ni

NM02 said...

mmmm

menyelerakan sungguh

kalu ai, ai kunyah2 kepala ikan tu

hehehe

sahromnasrudin said...

brp kali sendawa dik?? heheheeee

miss nina said...

mungkin 6 ekor
mungkin juga lebih (hahaha)

~jeles tau

wahida said...

ya Allah...sedapnya...
ada lagi tak rendang daging tu?

ainnoraini said...

sedapppnyee...tetiba rase nak carik pulut kuning macam tu laa...

miloais said...

wahhhhhhhhhhhh....! sedapnya..
buat iols kelaparan la pulakkkk!

Wani said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
sedapnyaaaa, ni yang jeles nihhhh :(

KAMIHIDUP said...

gulp! telan air liur. :)

Dyna Yvonne said...

rendang rendang rendang!!!!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko makan ke mentedarah ni ek... haha