Monday, October 31, 2011

tem po yak yak yakkkkk


this is masa raya hari tuh
gila lama
sebab tadi aku belek-belek pic kat pendrive
sudenly ternampak tempoyak !!!!!!

korang panggil ni apa ek
if aku, aku panggil tempoyak daun kayu
ni masa beraya rumah cik odah kita itu
mak dia buat
omaigod superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yummmmmmmmm okey
aku tengok-tengok pic ni balik, merasa la telan liuran
hahahaha
excuse the sememeh mangkuk
cik odah tu pemalas
mentang-mentang yang datang raya tu hakuuuuuuu je

ish tengok petai tu *telan liuran*
hahaha tak senunuhhhsss


ngaaaaaaaaaaaaa mengidam !!!

odah raya haji mak ko buat lagi tak ini benda
ngeh ngeh ngeh


lets klik !!

11 comments:

ainnoraini said...

sedapnye..kak ain suke tempoyak masak mcm tu...

ade lagi tak..boleh kak ain gi rmh lya ambik sepiring..hihihi...

YanaMIB said...

aku xmkn tempoyak..lalala~

ko windu odah ke windu tempoyak mak dia? ceh..kecik ati odah..kekeke =P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tempoyak nogori memang terbaekkk...yummm..yumm

butterfly said...

apa nama ni??

nampak sedap..:)

saffiya_aleesya @ echa said...

salam..echa suka sgt tempoyak ni..tp kami org perak panggil tempoyak masak..org nogori pggil tempoyak daun kayu kan..
makan ngan nasi panas ya allah sedap gilerzzz

Dyna Yvonne said...

ape isi dlm tu selain tmpoyak ngn petai tu.


den suko tmpoyak tp tak ponah laie mkn yg mcm tu =)

saffiya_aleesya @ echa said...

ada daun2 kayu ler Dyna..
cth macam pucuk ubi..makan banyak2 leh awet muda hehehe

rATu kEBaYA said...

memang terliurlah lya.. sedap ni.. biasa orang negori suka masak ni.. ni namanya masak lemak daun kayu.. hahahaha... tu mak akak yang bagi nama.. orang lain akak tak tau..

Amy Syaquena said...

dik ni pucuk ubi masak tempoyak ke..

Afzainizam said...

oohhhh tempoyak daun kayu mmg terbaik.. beb... kena sepinggan mau tambah lagiii...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
diy polishing crome sportrim

ct odah said...

wah ni klu mak aku bce blog mmg kmbang mak den...kne promote satu dunia..haha..
eh ko bt aku rndu msakn mak aku...

weh raye ni konfirm pnye mak aku buat..so sile tnjuk kn mke tak mlu ko tau kat umah aku...lme mak aku tak jmpe ko..mst die rndu..hehehe...