Thursday, October 6, 2011

tentiuu mawar !!


nampak tak header kita yang berwarna-warni, sesuai dengan nama lyacolours itewww
kehkehkehkehkeh
eh itu hadiah besday tau
eh yeke hadiah.memandai je aku state as hadiah. hihi
itu header adalah pemberian madam mawar kita yallssss
beliau siap buat entry masa besday saya semalam. sila klik blog madam mawar untuk baca entry tersebut
terharu saya. tentiuuuuu
dan lihatlah beliau edit pic saya. pipi blushing gila uolsss. tau2 je i ni semulajadi pemalu
kahhhhhkahhhhhhhhhh
malu la sangat

ish kita suka la header tuh
dulu beliau ada bagi tutorial nak buat header tu
tapi almaklumlah, aku ni vitamin M tuh memang membuak2 dalam badan ni
tuh yang harammmm tak buat2
tup2 semalam dapat. harus soookaaaa. hihi



di sebabkan beliau tepek pic aku kat blog beliau semalam, hari ni balas dendam balik
tepek pic beliau masa tawen bulan bape hari tuh. lupa. ni kira aci ek rembat kat fb dia jugak. kehkehkeh
kira beliau masih pengantin baru ni. masih terngiang2 lagi bunyi kompang. hihi
cantik kat mekap beliau. kita sookkaaaa
terutama tang mata tuh. very the smoky. i loike. nanti tawen nak guna mak andam dia jugak
eh! over nampak kau niiii. tampo pipi laju2

once again. tentiu mawarrrr. sayang sokmo. wink wink


lets klik !!

9 comments:

aNaYaNa said...

header comel!!kalerpul!loike 7 kali..hehe..

YanaMIB said...

lawo lawo..mmg kena lah dgn tema blog ko..jgn background pn ko ubah jd colorfull udah la..mmg aku bom blog ko nnt..hahaha =P

redza said...

tu dia...baru kena ngan nama ko..lya kaler-kaler

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huh...malu lo letak pic kawen gitew ...hahah....anyway thanks sudi tepek header yang tak seberapa itew :) .....

Ezad Skytech said...

wahhh..header baru la...warna warni pulak tu..hee~

Hanis MY said...

buka2 nampak header cun i very likeee... ha ah cun la mekup dia...

budak penjara said...

jom lah tngok header aku yg x seberapa plak..hehe

ct odah said...

tantik tangat...hahhaa...

DuniakuAbstrak said...

kalerful