Friday, October 21, 2011

tomel nya iyeww


aku ni bukan peminat kucing la
mengaku dengan jujur nya ni. haha
lagi2 kalau kucing yang suka menggesel kat kaki
hoih rasa nak sepak je. tapi aku tak la sekejam itu ye
macam kat rumah aku ni, ada la sekor kucing ni je yang berani masuk rumah
ada 2-3 ekor kucing sesat lain. tapi sekor tu je berani masuk dapur bagai
siap gesel2 kat kaki aku
motip? ingat aku insan yang nak memanjakan kau?
takde makna, sekali aku tengking kucing tu, terus duduk berlepek tepi peti ais
ish kesian plak. terus amik ikan goreng mak aku sekor, bagi kucing tu
tak memasal aku plak kene petir dengan mak aku. haha


ni hari tu pergi puchong. rumah cousin
serius kucing belaan dia sangat banyak
aku rasa ada 10 ekor kot
yang besar, ala2 parsi bulu lebat gendut2 tu ada 2-3 ekor
yang kecik2 tak kira plak
pastu nakal menggila. lari sana sini. main hide and seek sesama kucing apa?


tomel kan? aku suka pegang kaki kucing. geram
tapi kucing ni nakal
pegang kejap, pastu melompat nak lari



ehhhh tomelnya iyeww rasa nak sepak je







ok lost. tak tau nak tulis apa
okebai!


lets klik !!

7 comments:

eelobor said...

hehehe...pelik betul. comel pun terasa cam nak sepak eh kucing tuh?

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku suka nengok je kucing.. tp xsuke bela kucing.. hehe

ct odah said...

ko buang tebiat ke ape..haha

DrSinga said...

kucing... dia tau tau..kalau kita tak suka dia..laaaagi dia datang dekat.. nak test market...

oya said...

kite serupa...comelnye kucing2 tu..

fairus said...

MASA KECIL2 DULU ADA BELA KUCING SIAM.. TAPI MALANGNYA DIA MATI DIGIGIT ANJING...

Dyna Yvonne said...

rumah saye tu kucing kijenye beranak jek.haih.letih.