Thursday, November 17, 2011

aku bukan haniza !!

aku rasa bulan ni je dah berapa kali aku dapat sms macam ni
ada 2-3 kali kot
bila aku call no 016 tuh takde plak makhluk angkat
adakah benda ini sekadar mainan?

aku takde nombor celcom
aku tak pernah dengar nama Haniza

mak saya bukan Haniza
bakal mak mentua juga bukan Haniza *rolling eyes*
adik2 saya tiada nama Haniza
bakal adik2 ipar juga takde nama Haniza *rolling eyes lagi*
kawan baik juga tiada nama Haniza

i dont even know sesiapa pon yang nama Haniza


itu belum dapat call lagi
petang tadi ada call dari no 07*******

"hello boleh bercakap dengan cik haniza?"

aku bukan haniza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




lets klik !!

22 comments:

Dyna Yvonne said...

tu petanda letak nama anak haniza.atau pon bakal suami anda ade name dekat2 haniza.hahaha

Fauziah said...

haha..apo kono ko long?da tkr nama ke?

zana said...

abaikan ja Lya... saya pun salu dapat mesej mcm tu tapi dari astro, dah bagitau ayah, then syh suh ignore ja.

org mcm tu nak kebas duit kita ja. semua tu taktik semata2... =)

gadisBunga said...

Hi Fazleyatul Aini. saya rasa itu spam. delete je. heheh. :D

miloais said...

iols sokmo gak dapat sms camni
tapi dari SYABAS
mengong betul... dah banyak kali iols call SYABAS - they keep sending sms kata tak bayar bill air!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

tu no tepon madu ko kut.. hehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huh...menguji kesabaran jugak nih kan? haish.....sabar yew

Musang said...

betul-betul misteri tuh hehehe

fairus said...

ERM.. JANGAN2 SCAM KOT..

miss nina said...

lya, dah macam tagline cter "aku bukan tomboy". huhu
betul kata gadis bunga, maybe itu spam. abaikan aje

saffiya_aleesya @ echa said...

adoiii...klu jd mcm ni mmg tension lerr..kacau2!!!

p/s: Lya tlg anta alamat Lya kat email echa yer..

saffiya_aleesya @ echa said...

email echa?? Lya leh refer kat blog echa

oya said...

sape2 ntah haniza tu...

makdara TERdiva said...

mungkin salah nombor kot :D

dulu no. MDT yg 017 tu haji bukhari yg punya..asyiklah org kol nak ckp dgn pak aji..geram i

Cik Yan said...

ekkiusme haniza, boleh tolong tolong ai x? ehhh...salah orang ekk..

Hanih Borhan said...

psycholah yg send msj & call tu. xpayah layan dah lepas ni, sah2 bukan celcom yg real...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

mesej pelik2 gini selalunya nak menipu org.. kalu betul wakil celcome ngapa guna 012? lgpn dah sah2 xde kena mengena ngan lya... mmg nk tipulah tu!

akak pernah gak teria msj bau2 penipuan ni .. kalu dia ckp menang itu, ini.. akak reply kata "amik kat awak jelah hadiah tu sy sedekah!" ada sekali tu akak lupa apa isi msj tu.. tp masa tu dkt2 nak puasala.. akak reply kat dia.. "org lain dkt2 nak puasa ni semua nak buat baik.. yg awak ni bila nak bertaubat?" terus sampai ni takde dah msj pelik2.. hahaha...

eelobor said...

hehehe....siap rolling eyes lagi eh.

cakap la, haniza tuh dah berpindah ke balai polis berhampiran. suruh dia hubungi jer mana2 balai yang berdekatan

Ezad Skytech said...

haiihhh...macam mana la boleh salah nombor tu...pelik jugak kan...

maCy said...

haha name saye lya. haiii

Amy Syaquena said...

ignorekan saja dik , mungkin mesej spam tue..

pena rozie said...

ha...ha....ha... dulu mase kecik2 mak panggil haniza tak. Mesti tak ingat sbb mase tu kecik lg. hi...hi...hi....