Wednesday, November 16, 2011

banyaknyewww



pergh sume nak kawen2 ni
semua aku hanya mampu reply as "maybe attending"
insyaAllah ada rezeki sampai
kalau tak, doaku tetap menyusul untuk semua

bila turn aku ni
hukhukhukhukhuk


lets klik !!

17 comments:

fairus said...

AWAK BILA LAGI?? ASYIK MEMBER JE YANG KAWIN.. ;p

MyZone~theUn4given said...

sama2 la kita berdoa...aminn

nashays said...

sediakan aje laa salam keruk nyer..amin

miss nina said...

moga jodoh lya dipercepatkan dan dipermudahkan, amin.

fany wany said...

opsssssss! ekekeke

cinnamon.com said...

banyak ye..rezeki tu..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ko lak bile nak kawen makcik.. sedar siket ko tu dah tua bangka.. dah layak pon jd mak orang.. hahahaha

KAMIHIDUP said...

fuh, memang beratur orang kat klinik hujung tahun ni. :)

makdara TERdiva said...

musim org buat anak..eh!

rATu kEBaYA said...

hujung tahun kan... insya Allah tibalah nanti tu.. kang tak menyempat2 pulak.. hehehe

Ezad Skytech said...

banyak betul jemputan ye..hee~

oya said...

serius banyak tu..tu la turn saya pun belum lagi ni..

saffiya_aleesya @ echa said...

banyak nyer Lya dapat jemputan ekk..sempat ke nak pegi semua jemputan tu?? ;-)

purple ungu said...

awak bila nak kawen ni cik lya?


*haha*
saje komen mintak pelempang ni. :P

Dyna Yvonne said...

mari kaaawennnn!!!


;)

Hanih Borhan said...

tudiaaa punya banyak jemputan p kahwin,haha...

eelobor said...

huhuhu...dah memang musim dia sekarang