Tuesday, November 22, 2011

congratulation ghimau !!

alhamdulillah, rezeki itu datang dariNYA dan dengan berkat usaha team harimau muda, malaysia dapat emas untuk bola sepak !!!!!

seawal permainan aku tercogok depan tv, tanpa berbekalkan kacang cap tangan (biasa tengok bola mesti makan kacang. hihi). masa minit awal yang indonesia gol, terus terdiam

aku tengok facebook dah ramai yang update seolah-olah mengatakan harimau kita bakal 'bungkus'

tapi relax beb ! awal lagi kot
and terasa lega bila dapat sumbat gol sebijik !! yahooooooooo

game malam tadi memang mendebarkan gila la
aku dah la sepatutnya tido awal, nak kene ready untuk seminar jap lagi ni, boleh plak ngadap bola kan
weh itu nama nya semangat ok ! semangat dari jauh. kikikiiki

masa penalti gila dup dap dup dap
sedangkan kita penyokong pon dup dap, ini kan player. mesti tekanan dorang lagi kuat kan
masa last penalti, walaupon bola kita dapat di tepis keeper indonesia, tapi itulah namanya rezeki yang nak berpihak pada kita, bola tu meleret masuk gol terus !

rasakan !! bergegar malaysia orang bersorak. haahahhahahah
termasuk la aku kot ! ready mak aku nak sumbat mulut aku dengan mangga je. ngeeeeee

okey la. apa2 pon, tahniah ghimau malaya !
aku nak pergi seminar ni
ready la menahan mata. huwargghhhhhhhhhh
bye bye allsss *lambaian budget miss world*
puihhhhhhhh


lets klik !!

14 comments:

NM02 said...

bila nak umu cuti ni?

miloais said...

tahniah buat skuad harimau muda...

uols... jangan tido ye masa seminar nanti! ekekekeke

ainnoraini said...

tengok jugak mlm tadi...mmg bikin sakit jantunggg bile nengok perlawanan semalam...

tahniah...akhirnye berjaya tumpaskan mangsa...

kucingorengemok said...

komen takde kena mengena- kita dah orda karipap mini smlm, menunggu bungkusan penuh debaran... kalau tak sedap, siap kau! hahaha >:)

Musang said...

tahniahhh...harimau muda terbaik

wahida said...

tahniah malaysia...
mmg berdebar tgk penalti mlm tadi...rasa nak gugur jantung...

YanaMIB said...

mlm td mmg tido lena gila! bgn pagi pn jd mcm, "eh bkn cuti ke hr ni?" muahahahahampeh! =P

sahromnasrudin said...

dik, baddrol bakhtiar mmg terbaek la kan

KAMIHIDUP said...

Auuuuuummmmm!!!

saffiya_aleesya @ echa said...

salam..Lya tgk kat blog tau.something for u.hrp2 lya suka..

fairus said...

TAHNIAH.. HARIMAU MALAYA MEMBAHAM GARU DADA.. ;p

makdara TERdiva said...

aummmmmmmm :D

Yan said...

tak pernah minat bola...
apa2 pun tahniah buat mereka.

fany wany said...

aummmm aummmm!

saya kalau tengok bola mesti ngantuk bila dah habis baru segar. kekeke