Monday, November 14, 2011

debor weyhhh

ya Allah debor nya la hai nak tunggu esok
esok interview mock teaching tu
serius dup dap dup dappp


slide dah siap
will present about 1 topic dalam fiqh muamalat (ISB 540)
tajuk paling basic aku pilih
which is trade and commercial transactions
gila ni 2 years back aku study
alhamdulillah boleh ingat sket2
ya Allah semoga semua berjalan lancarlah
jangan aku nervous sudah. jangan ke-nervous-an tuh terpancar masa tengah present sudah

any tips nak reduce tahap nervous?
seram. harap2 esok berjalan lancar
sila doakan saya !


lets klik !!

20 comments:

miloais said...

ggod luck beb!

fairus said...

SEMOGA BERJAYA... AWAK PASTI BOLEH...

YanaMIB said...

all the best beb! aku xtau tips ilangkn nebes..sbb biasa klu aku nebes aku pk ayt ni jek, "this too shall pass" so aku harap cpt2 je la abes sesi nebes tuh..haha err membantu x? =P

sahromnasrudin said...

selamat berjaya, dik..wah, pasnie jadi pensyarah la ya...amalkan surah al insyirah ya

Dyna Yvonne said...

neves mmg kompem.tapi sblm masuk bilik tu slwt byk2.mula dengan konfiden insyaallah lepas tu die oke je.


all da best syg~

awk pasti boleh!!


;)

Cik Yan said...

good luck bebeh...

wahida said...

aku takde petua, tapi aku tau ko mesti boleh buat punyer...

percayalah...

Ezad Skytech said...

all the best ye lya...jgn nervous2....hee~(^^,)

Daddylicious said...

doakan terbaik buat kamu...:)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

gudluck ye makcik.. jgn gelabah k mase interview tu.. ko wat je aksi menggoda depan interviewer tu... cnfirm dapat :)

eelobor said...

senang jer tak mahu bagi berdebar... jangan buat "kenalin" deh... huhuhuhu

makcikkantin said...

All the best Lya.....dah pass belanja makcik naaaa

nashays said...

good luck lya..
klu aku, klu buat presentation mesti kena pegang sesuatu..contohnya pen..mesti kena pegang klu x nampak sangat nebesnye..even dah mengajar bertahun2 pon still nak pegang sesuatu..feeling mcm citer maid in manhattan laa plak..

tp paling penting, kena faham betul2 ape yg kite nak sampaikan..pastu baru laa boleh kelentong..ekekeke

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

good luck dear....semoga semuanya dipermudahkan.... aminnn

rATu kEBaYA said...

good luck deq... semoga berjaya ye.. jgn nebes sayang

Amy Syaquena said...

Good luck dearrr..moga semuanya di permudahkan...

fairus said...

TADI PAGI SAYA PON BARU LEPAS BUAT PRESENTATION PEPERIKSAAN KPSL DI JABATAN MUZIUM MALAYSIA.. MEMULA BERDEBAR JUGAK, LEPAS TU NAIK SYOK PULA BERCAKAP.. ;)

oya said...

good luck!

fany wany said...

dup dap dup dap!

makdara TERdiva said...

gud luck bebeh!

buat2 jer x de org masa present tuh.. :)