Thursday, November 24, 2011

meh sini aku luku kepala ko nak ?


dok usha2 fb ni, terbaca berita pasal ni

sila klik link tajuk untuk baca berita

dah kenapa kau budak?
habis terror sangat la eh
orang pulun study, kau plak pergi bertenet
ke study group dengan balak?
ooo study group tapi pakwe kau pakai spender ? oopss ! terlebih sudah

hai macam2 hal la korang ni
meh sini aku selawat tepi telinga ko nak?

eh yang aku bajet adviser ni apsal
kau ingat kau baik sangat jemah?
pangggggggggg tampo diri sendiri laju2

tsk tsk tsk tsk
sekarang ni, nak tegur menegur pon tak bleh kan
kot di katakan jaga tapi kain orang pulok
abis, what to do?


lets klik !!

18 comments:

Hanis MY said...

adoii pengsan... bila boifren lebih ptg dr blaja huhu

redza said...

memalukan mak bapak huh

saffiya_aleesya @ echa said...

kasi penampar je pastu kasi kaki ku di bibirmu baru ada otak sikit..

gadisBunga said...

ikat kat pokok, taruk kerengge. tu pun tak cukup lagi tu~

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tak senonoh budak2 skrg ni.. alahaii.. bak kata lya kalau ckp lebih2 kang kata jaga tepi kain org.. u ask what to do? i suggest kawinkan ajelah dorang ni.. lepas tu they know what they should do.. hehehh..

yaya chef kecik said...

budak2 ni patut di tgn di kaki di bebelkan kasi insaf skit..baru berotak-otak skit dia jgn tahu mkn otak2 je huh!

wahida said...

astaghfirullah...

semoga dijauhkan anak2 aku dari berperangai sebegini...

fairus said...

MOHON DIJAUHKAN... SMOGA ANAK2 KITA NANTI TIDAK MELAKUKAN KERJA2 SEBEGINI...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

haishhhhhhhhhh......advance btol budak2 sekarang nih..hish T___T

Cik Yan said...

kasik iqamah tepi telinga dia..

YanaMIB said...

ni lah sbb aku duk kondem kapel2 remaja zmn skrg..bdk skrg mcm terlebih advanced..dh nama pn manusia akhir zaman..giteww~ bila ditegur melenting..tp aku tetap dgn misi menegur..lantakkkk lah dorg nk ckp apa..haha janji tanggungjawab dh lepas ye dak?? =)

miss nina said...

what to do? semua orang kena fikir dan bertindak nak mengatasi masalah ni.makin lama makin teruk negara kita ni.

sahromnasrudin said...

errrrmmmmm..masalah remaja la nie makin kritikal huhuhhhh

[PCL] said...

merenyam la tuh!..tak sempat abih exam...huh!

rATu kEBaYA said...

herm.. apalah nak jadi ngan bebudak sekarang..

niesasukasuki said...

release tension study ke dik ? memalukan tol !

SM said...

ratu kebaya : apa nak jadi? dah jadi ppun, inilah dia jadinya...

Ezad Skytech said...

huuhh...masalah betul la budak2 sekarang ni...