Thursday, November 10, 2011

satu panggilan yang buat kaki tangan aku sejukkk. gulp !


pemanggil : helo assalamualaikum. boleh bercakap dengan cik nurfadzliatul aini?

penjawab : ye waalaikumsalam saya cakap

pemanggil : saya call dari Uitm ####. Cik dijemput hadir temuduga mock teaching jawatan pensyarah pada hari bla2 jam bla2 di bilik mesyuarat ilqam. Cik harus sediakan slide presentation dalam bahasa inggeris yg related dengan bidang selama 10 minit.

penjawab : presentation? 10 minit? any topic?

pemanggil : ye cik. topik yang berkaitan dengan bidang

penjawab : err okey. terima kasih ye.



gulp !!!!!!!

sejuk kaki tangan 1 badan

apa aku nak present ni !!


oh buku islamic banking ! mana aku letak !!

omaigod aku cuakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


lets klik !!

11 comments:

pena rozie said...

Semoga berjaya buat yg terbaik

mysara said...

wah..akak kne jd lect islamic banking ke??
mai stdy ISB skrg..hehe
jom jd lecturer mai...:p

ainnoraini said...

semoga berjaya...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

fuhhh...good luck....dapat jadik lecture tuh...best wohh...huhuhu

miloais said...

tahniah dan good luck ye!

Ezad Skytech said...

wahhh...all the best ye..
gudluck..(^^,)

ejulz said...

gud luck..

fairus said...

JUST RELAX SIS... BUAT APE YANG PATUT.. TENANGKAN DIRI.. BUAT YANG TERBAIK.. SAYA YAKIN ANDA MAMPU MEMBUATNYA...

zana said...

Wah, tahniah2! bakal lecturer... =) buat elok2 ya nnt gudluck... =D

shera haifa said...

gud luck..
:)

redza said...

klu ada rezeki dptlah ko jd lecturer