Wednesday, December 21, 2011

beberapa hari saja lagi...

ada lagi lebih kurang 10 hari sahaja lagi kita nak meninggalkan 2011
ish sekejapan je masa berlalu kan
rasa macam baru je masuk 2011, dah nak masuk 2012
apa benda je yang aku generate for 2011 ni
hahaha takdo kot
generate lelemak je la agaknya. huahuahauahua

apa azam 2012 ni ek
ish ! aku ni paling malas pikir bab azam ni
azam sedia ada pon tak terlaksana. ahaha
cuma 1 je. 2012 nak kawen ! miahahahahaha
lempangggggggggggggggggggg
yela kalau tak sempat nak kawen pon, kurang-kurang bertunang ke
lempangggggggggggggggg lagi !!
atau pon, kurang-kurang, bawak 'dia' datang rumah kenal-kenal ke
pengsannnnnnnnnnn terusss
*sengeh lebar macam kambing*
wehehehehehehe



lets klik !!

10 comments:

miloais milo said...

cepat2 le carik bakal suami...
dah elok sangat tu!

sahromnasrudin said...

diari tahunan la nie org dh tak pakai kan huhuhhhhh

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

gatal nak mam.. akil baligh pon belom ada hati nak kawen :)

ainnoraini said...

mudah-mudah ketemu jodohnya...aminnn...dapat suami yg beriman dan penyayang..

Ezad Skytech said...

takpe pasang azam awal2 nak kahwin ni...hee~

saffiya_aleesya @ echa said...

wahh dah ada rancangan ke arah nak jd bini org ekk..moga thn 2012 rancangan Lya tu terlaksana k!!! jgn lupa jemput aku yer Lya..

miss nina said...

azam tahun baru yang menarik nih.
apapun, moga semuanya dipermudahkan ye

cinnamon.com said...

mmg cepat sungguh masa berlalu kan..baru mlm tadi sembang2..thn depan thn yg agak busy..insya-Allah thn depan ada le org nak dtg meminang tu..

fairus said...

TAHUN 2012 LEH LA KAWIN.. ADA NOMBOR MENARIK.. 12.12.12 ;)

YanaMIB said...

ayt ko nih lg memberi harapan sinar cahaya gemerlapan kt mak ko..lg bsr dia renovate dapur nnt..hihi


psst:: weh apesl ko dh jarang update entry masak²? aku suka nk bc..haha~