Monday, December 5, 2011

kancah wedding

musim-musim cuti ni siap la, sana sini wedding
sana sini kompang pung pang pung pang
buat aku plak rasa nak naik pelamin cepat-cepat. LOL

hari sabtu after kerja, terus zaaassss ke wedding member
member sekelas masa secondary school kat SMK Ghafar Baba (saja kasi show off nama sekolah. haha)

sangat suka wedding dia sebab tema purple.
baru last week aku kecoh2 cari perkahwinan tema purple *bajet konon dah nak kawen lettew *




the dais. sangat cantik kan
aku rasa macam nak naik duduk atas tuh tak nak turun-turun *lempanggg*




datang berdua dengan makcik ni. lepas tu datang member lagi sorang dengan husband dia
weh ko tau gila panas berlengas-lengas
aku dah rasa macam kambing okey
dah la duduk je dalam rumah
dalam rumah lagi panas, lunyai kad kawen aku buat kipas. haha






my prenn. cantik kan
aku suka mekap dia. tak heavy sangat
takde la nampak bertepung je kan




yo sanding-sanding
aku pon dok tengok amik berkat. *pitamm*




cantik sangat. aku suka colour baju dia.very niceeeeeeeee



makan-makan. lauk adalah best
nasi beriani + ayam merah + daging kurma. gila best


dan ini hantaran pihak lelaki bagi perempuan



sirih junjung + telekung
aku pandanggg je sirih tu. nak rembat sehelai segan. banyak plak umat lalu lalang




fruits + Quran + jam



kain ela + perfume

semoga perkahwinan mereka di limpahi rahmat dariNYA dan berkekalan hingga akhir hayat
insyaAllah

lets klik !!

13 comments:

miss nina said...

nice pics as usual
tahniah dan semoga berbahagia untuk kwn lya :)

gadisBunga said...

saya dah byk kali rembat daun sirih tu - tak kawin2 jugak. mmg takleh pecaya la petua tu! hahaha!!!

wahida said...

selamat pengantin baru kepada kedua mempelai...

pepel mmg cantik kan?? aku dulu pun amek pepel..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

nngok sume orang dah kawen, aku popn teringin nak kawen la.. haha :)

YanaMIB said...

ko klu buat entry kawen xpernah lg kut aku bc ko ckp food dorg xsdp..hahahaha =P

1st time aku nengok org nk rembat daun sirih selai..ko nk watpe dgn daun sireh?? =.=

pena rozie said...

Cantik pelamin die

ainnoraini said...

smlm gi kenduri tema dia org warna purple..cantikk..

teringat plk masa kenduri kahwin kak ain dulu2 warna purple jugakkk...

fairus said...

DULU SEKOLAH GHAFAR BABA YE.. SEBELAH SEKOLAH TU ADA SATU SEKOLAH LAGI KAN? NAMA SEKOLAHNYA SAYA TAK INGAT PULA. AWEK CINTA MONYET SAYA SEKOLAH SITU DULU. SAYA PUNYA NAKAL MASA ZAMAN SEKOLAH DULU, LEPAS HABIS SEKOLAH (DARI TANJONG KLING) SAYA KE MASJID TANAH PERGI JUMPA AWEK.. ;)

HUH.. TERINGAT PULAK AWEK LAMA.. KULIT PUTIH, MATA SEPET MACAM CINA... ;p

nasha sanza said...

memang caantik!

Cho Zila said...

baju pengantin memang lawa... tema memang masyuk... musim kawin dah sampai... awat tak rembatjer daun sirihtu...

miloais said...

selamat pengantin baru buat kawan uols tu..
pelamin tu memang cantik beb!

makdara TERdiva said...

ala..nape x rembat selai sirih tu..
org kata, cepat dpt jodoh law amik ckit sirih pengantin tu..hehe..

Ezad Skytech said...

selamat pengantin baru buat kawan lya tu...hee~