Wednesday, December 21, 2011

megi je pun

ye beginilah nasib anak yang di tinggalkan oleh mak bapaknya yang balik kampung ittew
malas aku nak tanak nasi, masak lauk bagai
aku sorang je pon
baik makan megi je
letak telur + udang + daun sup. 5 minit siap !!
okey nak makan dulu kang nak lipat baju plak
jemput makan ye !

lets klik !!

10 comments:

fairus said...

SAYA KALAU MAKAN MEE SEGERA TIDAK SUKA KOSONG SAJA.. SAYA AKAN TUMIS, MASUK ITU MASUK INI.. BARULAH BEST.. ;)

mysara said...

akak tau x yg megi tu sgt sedap! especially perisa kari..haha

butterfly said...

pergghhh... lama x makan ni...


meleleh air liur tgk pic..

rATu kEBaYA said...

megi je pun sedap jugak lya kalau isi dalam nya dah pelbagai.. lya bikin perut akak melonjak2 diisi dengan megi ni tau...

miloais milo said...

iols suka makan megi kosong aje...
tak mo segala sayur dan telur bagai...

pot pet ma ma said...

ya;sesekali pekena maggi memang sodapppp

eelobor said...

huhuhu...sungguh sadis sekali

saffiya_aleesya @ echa said...

kesian kena tinggal ngan parents, ko dah kena makan maggie yer Lya..aku rasa kalau lama lagi kena tggal mau kau jd berat 40kg ke apa..maggi ko memang nampak best tp aku tak suka maggi buh telo..

Ezad Skytech said...

maggi ni kalau da lama tak makan..baru terasa sedapnya..hee~

gadisBunga said...

kdg2 kan saya mmg cari pasal nak makan megi walaupun ada makan lain.

addictive tul!