Friday, December 30, 2011

tak tengok punnnn


honestly, aku tak follow pon cerita ni
ada la dalam 2% je aku tengok
itu pon sebab tertengok bila umat dalam rumah aku dok melayan cite ni
so aku memang tak faham langsung flow apa cite dia
yang aku tau, mak mentua dia tak suka dia. sebab apa tak suka ntah

pastu semalam last episod eh
aku tengok baik punya orang update kat fb ari ni
macam2 respon
pada aku. no comment
dah kata tak tengok. nak komen apehal. kang ado kono lompang *adooooo malam*

eh ini mungkin entry terakhir untuk 2011
so selamat berjumpa di 2012
selamat tahun baru untuk semua kawan2 blogspot saya
semoga tahun 2012 membawa kejayaan untuk kalian
*gila skema ucapan. bajet ucapan yb habis ni*
hahahaha


peace yo ! >>

lets klik !!

13 comments:

rATu kEBaYA said...

selamat tahun baru... tiga hari cuti jenjalan kemana tu..

saffiya_aleesya @ echa said...

aku pun tak bape tgk sgt..tgk sikit2 jer..tu pun sbb tertengok..tak sempat laa..aku kua ofis pun lewat..balik dh penat takde makna nyer aku nk layan tv..

Teratak Hami said...

Rugis tak tengok :-)

fairus said...

AKHIRNYA LAKI BINI MATI.. OOK ALOH..

Dyna Yvonne said...

samo laaaa.tak tengok.hahaha.episod last budak2 umah ni mcm kecewa.so aku gelak kan dorg kuat2.puas ati!!heee

gadisBunga said...

selamat hujung tahun babe!

*dari seorang yg tak tgk jugak. heheh~

maCy said...

ta tgk jugak yayyy

miloais milo said...

iols pun tak tengok juga...
so no komen lah kan...
hehehehe

wahida said...

weh...best gilak citer ni weh...cer ko download...ko akan addict ngan citer ni nnt...


selamat tahun baru!!

redza said...

aku pon xtgk huhuhu...slmt tahun baru

Ros said...

Salam Lya,

Kak Ros pun tak tengok cerita ni..selamat tahun baru jugak dari Kak Ros...

mysara said...

dh 2012..leh la update utk thn baru..hehe

DrSinga said...

saya nengok...

sampai habis...
moralnya..
sila ambik injection untuk cegah kanser pangkal rahim!