Friday, January 13, 2012

40 cents

assalamualaikum

sudah jumaat. sekarang masa memang cepat berlalu kan
duduk kat office ni, kalau banyak kerja, tak sedar pon. tiba2 jam dah pukul 12
kalau tak banyak kerja, melanguk macam hape buhsan


ni sarapan hari ni
pau sambal + donut + karipap
karipap dah masuk perut
tapi kan... pau sambal dengan donut tu seketul 40 sen
mahal kau ek cik donat oii. nasib baik sedap
aku rasa, silap2 hari bulan, next year kau dah jadi 50 sen agaknya ye cik donat



lets klik !!

8 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

Lya bak mai seketul kuih tu tetiba aku lapar lak pagi2 ni..aku suka pau sambal tuuuu..skrg ni kuih memang mahal pun..saiz pun bertambah2 kecik je

Lya Colours said...

echa - haah btol size kecik. sahih la aku x kenyang.haha

gadisBunga said...

mahal takpe, asal sedap.

jgn jual je mahal tapi rasa hampeh. mmg tobat le org nak jeling lagi dahhh~

KAMIHIDUP said...

sekarang pun dah ada yang 50 sen.

wahida said...

ok lah tu nok...kat area ofis aku ni semua kuih dah 50 sen...kesian kitaorg...

miloais milo said...

dah lama rasanya harga kuih-muih ni naik...
kat sini lah at least ya...

fairus said...

KUIH TU, DUA2NYA SAYA SUKA MAKAN.. ;)

Teratak Hami said...

Dua2 kuih tu kalu 40sen pun takpe sebab rasa berbaloi. Makan seketul pun dah kenyang.