Sunday, January 29, 2012

AJL > shopping

assalamualaikum



malam ni AJL ye
i sukaaaa Alyah ! kan Kisah Hati tu lagu wajib i kalau p karaoke. kihkihkih
budget tolong Alyah prektis lettew *lempang*

cuti2 ni apa plan uols
saya punya plan, nak pergi keluar ke bandar Melaka sana
nak p cari tudungggg. tudung sokmo !
maybe nak pergi Dataran Pahlawan. pastu nak pergi karaoke lagi. harusssss lahhhhh
dan nak pergi usha kedai aksesori kereta. eh ahad ni ada plak bukak kan

petang nak basuh kolam ikan pulakk
dah berkerak okeh kolam tu
punya lama tak basuh. last basuh masa raya. huahuauhau keji
entah2 ikan aku pon dah nampak ghupe. lantak

okey nak mandi siap2 nak p memperabih duit soppink
bahbaii



lets klik !!

10 comments:

Fida Husain said...

shopping tudung? kat melaka mura2 kan. nak ikottt !

redza said...

aku xtgk AJL..xbest huhuhu

mysara said...

sronok la shopping2...:p

eelobor said...

banyak duit eh? meh hulur sini sket nk tlg perabih.... huhuhuhu

saffiya_aleesya @ echa said...

Lya aku nak ikut ko g karaoke boleh tak hehehe..

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Dulu2 memang ikuti AJL ni .. zaman Zaiton Sameon.

Lya Colours said...

fida husain - haah murah2. sehelai rm20 je.cantik2. mari2 !!

redza - ko kaki bolaaaa

mysara - jarang2 yang. sementara rezeki lebih sket ni

eelobor - takdo byk eh. ado sket jah ni. gaji lom masuk. huhu

echa - buleh2. mariiii

luah fikiran - ajl dulu2 best. memories

ainnoraini said...

Sape la yg menang kali ni yee...

KAMIHIDUP said...

tak tengok ajl.

Munnafendy said...

ape la ygdibeli agknya tu ye?