Wednesday, January 11, 2012

HB mama

assalamualaikum

isnin lepas, 9.01.2012 adalah birthday mama yang ke 50
fuhhh dah 50 omak den. bayang menantu tak datang2 lagi.
hahaha takpo. nanti ado. sketttt je lagi datang la bayang. huehuehue *lempang*


mama and me
masa dinner office baba last 2 weeks


kek coffee. harus ikut tekak aku.haha
tapi rasa nak lempang budak yang tulis wish atas kek ni, tak semenggah beno ghupenya


layan domino's je masa birthday mama tu
sebab tak ramai pon kat rumah. berompek je


tuna temptation. dap dap


breadstix


roasted chicken drummet

itu je. semoga mama panjang umur, murah rezeki dan berbahagia dengan dapur baru beliau yang dah nak siap tu.hahaha

oh tak lupa. semoga cepat dapat menantu. ehem ehem *malu-malu biawak*


lets klik !!

13 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amen...cecepat la bagi menantu kat mama tu ....:)))

Dyna Yvonne said...

ape bday mama.
tak lame lg mama dapat menantu.yeay.
kompem lepas dapur mama siap along bwk menantu utk mama.syok la mama jamu nanti.


































lariikkkkkkkkkk~
hahahaha

miloais milo said...

happy birthday to your mom....
moga panjang umur dan sihat selalu...

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..semoga panjang umur dan murah rezeki utk mama awak kan...

p/s: menantu dh ada cuma orangnya takde lg hehehheeee

jedi said...

cepat la lya...bagi cucu...hahahah

wahida said...

selamat hari lahir makcik!!
semoga panjang umur murah rezeki dan sihat selalu yer...

p/s: drummet dominos adalah heaven!! i like!!

KAMIHIDUP said...

wah dah 50, semoga panjang umur dan murah rezeki. :)

nashays said...

eppy besday to ur mum..
haaa x lama lagi mdpt laa menantu tu

saffiya_aleesya @ echa said...

selamat hari lahir yg ke-50 utk mama Lya dan harap2 cepat lahh mak Lya dpt menantu ekk

fairus said...

SEMOGA MAK AWAK SIHAT-SIHAT SAHAJA... SELAMAT HARI JADI BUAT MAK AWAK..

izahdaut said...

happy biirthday buat mama lya.. semoga diberi kesihatan untuk bertemu dengan menantu to be nya. doa dari kejauhan. dan semoga terus berbahaia disamping keluarga. (^_^)

Teratak Hami said...

Selamat Hari Lahir makcik. Semoga makcik sihat dan dirahmati olehNYA.

Paksa anak tu carikkan menantu seorang:-)

YanaMIB said...

hepi belated besday aunty..mak aku dpt menantu ms umo dia 51..err ko ada ms lg setahun utk cr jodoh..hahaha *wink* =P