Tuesday, January 31, 2012

kau tak layak tahu !!

assalamualaikum


baru balik dari BSN
sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kau tak layak apply saham amanah rakyat 1 malaysia tu tahu tak !!!!
sebab

sebab











sebabbbbbbbbbbbbbbbbbb





















sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb



















sebab aku tak kahwin lagi !

boleh gitu?
sebab kategori yg boleh pohon adalah berkahwin dan ibu/bapa tunggal


whatever lah !






lets klik !!

12 comments:

Teratak Hami said...

syarat2 kena dah kawen ke?

Lya Colours said...

teratak hami - kategori pemohon adalah berkahwin atau ibu/bapa tunggal

ainnoraini said...

ohh ye kee mcm tu syarat2 nyee...

saffiya_aleesya @ echa said...

laa camtu pulak..sian ko semangat nak masuk tapi ada syarat plak!!!
dia suh ko kawin cepat2 laa tu uhuk uhuk uhuk!!!

Lya Colours said...

ainnoraini - kak ain, kategori yg boleh pohon berkahwin atau ibu/bapa tunggal shj. huhu

echa - tau takpe! aku nk kawen esok gak!

eelobor said...

hahahaha...gitu ker syaratnya?

KAMIHIDUP said...

lah, yeke? baru ingat nak mohon.

YanaMIB said...

oo yeahh?? haha mesti ko frust menonggeng kn td =)

redza said...

hahahaha!!!

mysara said...

klu cm tu, g kwin cpt! then apply..haha

sahromnasrudin said...

wah..syarat tue penting tue...mcm apply PRIMA jugak kan

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

pe lagi.. jom kita kahwen nak.. leh apply amanah saham tu :)