Wednesday, January 18, 2012

lama-lama meluat jugak

assalamualaikum

petang2 ni nak meluah rasa sket
aku ni bukan seorang yang suka beno nak mendelete kawan kat fb tu
*bajet ramai beno kawan la ni*
walaupun ramai jugak kat fb tu aku tak kenal, tapi aku appreciate la dorang sudi add, and kita anggap je sebagai kawan alam maya

tapi ada 1 kawan ni, okey la aku tak kenal pon, add pon sebab suka tengok gambar2 dia. cantik2
maybe dia seorang yang suka snap2 gambar ni kot
tapi paling tak tahan lately la
post dia teramat sangat politikkkksss dia tu
kalau bercakap yang baik takpe
ni mengutuk macam ntah hape2
aku ni takde la pro mana2 parti
walaupun mengundi dah 'around the corner', but still tak tau nak undi apa okeh *lempang laju2*

ok kembali cerita asal
dia punya status tu lately memang tak bleh blah
dan dari pengamatan aku, dia ni tak pro kerajaan la.
ok ikut kau la kan nak pro mana pon, tapi please la bahasa tu jaga la sket
sampai mengutuk fizikal orang tu, let say, orang tu gelap, dia kutuk la sebab orang tu kulit gelap
c'mon, yang menjadikan orang tu berkulit gelap, siapa? DIA kan
tak kan benda macam tu nak kutuk
tak logik btol minda dia ni. macam terlampau merepek pon ye gak
sampai 1 point aku tak tahan, maka minta maaf la semalam aku terpaksa juga remove dia.
mungkin takde la dia heran/sedar terhilang 1 friend dari fb dia, tapi lepas remove, fuhh rasa lega
sebab tak perlu menghadap status merepek dia hari2

korang pernah menghadapi situasi begini tak?

psstt : eh aku dah daftar undi tau. daftar bulan 11 hari tu. ngeh ngeh ngeh. punya lembap nak mendaftar. itu pon lepas mak aku memetir tepi telinga baru reti nak p mendaftar



lets klik !!

14 comments:

YanaMIB said...

pernah gak alami..ramai gak la yg aku dh delete kt fb tuh sbb status2 merepek dorg..xpn pos gbr2 annoying yg boleh mendtgkan fitnah..haha


p/s:: aku dh mendaftar 4 thn lps okeh..tp lom pernah pi mengundi pn..daftar je lebey..kahkahkah

KAMIHIDUP said...

delete je. hahaha, jahat. :)

mEiZ SHA said...

ok laa tu yang..:)
akak ni lg laa
da add pastu dia buang kite n mengata kite sampai nak racun bg mampus..nauzubillah manusia mcm ni pon ada..

syuesyada said...

sejakduamenjak ni, da prasan gak lah yg status merepek2 mcm2.

then, trus remove.wat semak mata. ngeh3

rATu kEBaYA said...

herm.. fanatik sangat dengan politik.. masalah betulkan org macam ni.

miloais milo said...

extremist sangat2 tu...

kekadang memang bleh meluat baca status orang2 yg extreme ni...
kalo rasa dah tak lalu - delete aje....
ehehehehhe

Lya Colours said...

yanaMIB - fuhh aku baru dftr.nampak sgt rakyat x prihatin.haha

kamihidup - delete sudah

miez sha - ish scary org macam tu. mintak di jauhkan

syuesyada - tu la. merepek je statusnya

ratu kebaya - tau xpe. kita baca pon rasa menyampah je

Lya Colours said...

miloais milo - tu la kak. memang dah delete pon.lega rasa

Izz Faizah said...

itulahh..kadang2 kte tgok muke je cntik and cute...tp post dya smpai mencarut2 bagai...meluat tgok..:P

oya said...

malas nk layan org gitu..kite pun dh daftar..;)

saffiya_aleesya @ echa said...

adoii boring gak kan kalau nak melayan makhluk macam ni..ha elok la ko remove dr simpan buat pitam je ko nak melayan...tapi peringatan ni ko jgn remove aku yer..nanti aku cubit pipi ko sampai lebam hahaha

fairus said...

SIAPA YANG TAK BERKENAAN DELETE SAJA.. LEBIH2 LAGI YANG SUKA MENULIS YANG ENTAH APA-APA..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

annoying kan kalau orang buat status yang pelik2 nih...menyemak je kat wall kita .... kalau saya pun dah remove dah :PPP

Lya Colours said...

izz faizah - tuh la. rupa x mencerminkan tingkahlaku

oya - tau takpe!

echa - ko mana ada fb camno lak den nak meremove kau.haha

fairus - ya delete !!