Sunday, January 1, 2012

pertunangan

assalamualaikum semua !!
selamat bertemu kembali di tahun baru 2012
dan di hari pertaman bekerja untuk tahun baru ini *sigh*

masa hari new year tu, aku ke majlis pertunangan member office
ye member office, bukan diri sendiri. huhu
takpe aku dah amik berkat duduk atas pelamin dia. huehuehuehue



me + aishah (office mate) + ayu (bff)
apsal aku terlebih sengeh ni. *sebab baru lepas dapat duduk kat pelamin tu kot*. hahahahaha



dia ni macam adik aku dah. yela kot sebab dah memang baya2 adik aku je. she's 22.
sekarang muda2 dah kahwin/tunang kan.
takpe aku memang suka amik berkat orang, dengan harapan dapat sket2 tempias. hueheuehue


aku buatkan dia muffin pisang je. dah itu je yang rajin nak buat
tepekkan je ceri, kasi naik warna sket, and tabur almond nibs
geram plak aku tengok boleh plak ceri tu menyenget kan. grrrrr
resepi mintak halal salin kat blog izah muffin lover



letak dalam kotak pastu ikat je reben
heh nampak sangat tangan keras, tak pandai deco cantik2. huhuhu

okey la nak amik mood. hari ni nak settle kan invitation annual dinner company
pfftttt. selamat bekerja ye semua


lets klik !!

10 comments:

KAMIHIDUP said...

wah, nak tunang juga! hee. :)

selamat tahun baru. :)

sahromnasrudin said...

tgk tajuk..ingat adik yg tunang hehehheee

wahida said...

ko baru duduk kat pelamin dah sengih terlebih yer...hehe...

saffiya_aleesya @ echa said...

ambik laa berkat banyak2 yer Lya..harap2 pasni ko plak ekk..

fairus said...

AMIK BERKAT.. HEHE TAK LAMA LAGI ADA JODOH LA TU... ;)

DrSinga said...

ko memang suka dan terer masak kannn!!??

abah khalisha said...

hehehe..mana tau jodoh anda pula lepas ni

MaryaYusof said...

Salam,
Selamat Tahun Baru... bertunang ke? Ingat majlis kahwin... cute sgt hadiah tu :)
Biasanya bertunang org tak bg hadiah kan? hehee

ainnoraini said...

Selamat tahun baru buat lya....

Insyaallah akan sampai masa tu buat lya jugak...kalau dah temu jodohnya jgn lupa jemput kak ain tau...

the-SZ said...

happy new year lya!