Tuesday, January 17, 2012

rindu iyeee

assalamualaikum
ish panas betul hari ni ye
memancar2. bersinar je bilik aku ni dengan cahaya matahari tu

rindu dekat si ucuk2 emok ni
dia ni anak sepupu aku. sepupu aku tu muda lagi oi. baru 21. tapi anak dah 2 okess. aku ?
lama tak jumpa dia. last masa pokteh meninggal, bulan 12 hari tu
ish rindu nak cium pipi iyee. macam kan jauh beno dia duduk
padahal start kereta, 1/2 jam sampai sudahh


comel iye emok2 pipi bulat macam chipmunk
hoh geramm. ni masa dia kecik2 dulu. sekarang dah besar, ligat, ganas dan nakal !!


suka beno buat mulut macam tu


dan mulut muncung begini.
hnsss hnsss *geram geram*


emok-emok dan emok-emok juga


heh girang betul
duduk tu sila bersopan sket ye.
macam maklong anda ini
*sepak laju-laju*


lets klik !!

8 comments:

Hanis MY said...

ala tomeynyaaa geram nk cubit!

saffiya_aleesya @ echa said...

comeii ar pipi tembam..weii Lya, ko emok2 pun takpe pasai emok2 comeiiii ahaks

fairus said...

BELAH SAYA DAH 30 LEBIH ANAK BUAH... DAN SAYA MEMANG SUKA MELAYAN BUDAK2 KECIK.. ;)

KAMIHIDUP said...

smart ah dia pakai topi tu. :)

MaryaYusof said...

Comeeelnye die bile senyum, bibir muncung2... salam kenal ;)

sahromnasrudin said...

comeinya dya...

Lya Colours said...

hanis MY - saya x cubit, gigit terus.hehe

echa - aku comel *malu2 kucing*.haha

fairus - ramainyaa anak buah. saya sorg pon blom ada. huhu

marya yusof - salam kenal =)

sahromnasrudin - kan kan kan

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhu..mmg tomei ...wat muncung itik tu lagik comel...huhu :))))