Wednesday, February 8, 2012

anak


tidoq lah nak oiiii
dudududududu lalalalalalalala
mana bapak ko tak balik2 lagi ni
busy beno kat opis tu gamaknya

hikhikhikhikhik
ada rupa calon ibu/isteri mithali tak -_-

*duduk simpuh tepi pintu sambil tunggu laki pulang*

lets klik !!

15 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

Ada gaya arr ko jadi mak budak..takpe amik berkat nama nyer tu ahakss

mEiZ SHA said...

ehhehe
ada gaya yang..:)

potpetmama said...

lya; da molek gayenye tu....

Kamsiah said...

salam
anak sapa yg jadi 'mangsa' tu hehe..salam kenal ya

YanaMIB said...

klu aku xkenal ko mmg aku ingt tu ank ko..muahahaha gaya mmg terbaekk dr ladang! pfftt~ =P

redza said...

dududududuu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

haha.. aku nengok ko cam nak makan je budak tu.. xde bakat jd ibu langsung :P

wahida said...

kahkah...klaka ngan komen taufiq kat atas tu...

fairus said...

TAK SABAR MENUNGGU KELAHIRAN ANAK KEDUA.. :)

eelobor said...

hehehe.... gaya & bakat dah ada cuma tunggu masa yang sesuai jer kan?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahahha...sungguh mithali ..terserlah wajah keibuan mu ...kuang..kunag...kuang :))))

miloais milo said...

cepat2 le kawen ye....

sahromnasrudin said...

boleh bukak taska nie, dik huhuhhhh

Ezad Skytech said...

hee..praktis2 la dulu...heee~

oya said...

talented..ibu mithali gitu..