Tuesday, February 14, 2012

haram ye

assalamualaikum




kenapa hari valentine haram ??? sila klik link tajuk itu

dari yang nak sambut valentine tu, baik istighfar banyak2
zikir ke, selawat ke

ini bukan peringatan untuk orang lain je, sama je bagi diri sendiri ingat
biar tak alpa dek keseronokan dunia


lets klik !!

14 comments:

oya said...

dari sekolah kata haram kan..tapi ada jugak yg celebrate..haih!

sahromnasrudin said...

nauzubillahiminzalik..harammmmmmmm

mEiZ SHA said...

btol
peringatan untuk diri sendiri juga yang..:)
akak pon

potpetmama said...

lya; yang teruja nak berVD ada anak2 remaja kita...kena ingatkan meka, hukum-hakam agama kena dipegang!

Munnafendy said...

kan bagus kalau hari ni byk buat majlis tahlil @ bacaan yasin, utk umat Islam terdahulu yg terkorban akibat valentine ni

wahida said...

mmg tak sambut pun....mengarut je benda neh....

fairus said...

SIAPA YANG TAHU SEJARAH SAJA YANG AKAN TAHU... SAY NO TO VD.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak yah hari valentine day pon...hari2 pun boley la nak berkasih sayang ni kan ...huhuhu (kalo yang blom kawen pon boley tapi kna ade batas la yew :)) :P

Amy Syaquena said...

x pernah taw dan amek taw pasal hari kekasih nie..

Ros said...

Salam Lya,

Mengarut ja kan..... benda2 ni semua bukannya budaya kita...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

jangan menghalalkan benda yang haram.. katakan xnk pada valentine :)

saffiya_aleesya @ echa said...

tak payah sambut sbb mmg dah tau haram..kalau nak tunjuk kasih sayang tu perlu ke kena ada hari yg tertentu..?? tak payah nak buat yang haram tu jadi halal plak!!!

ainnoraini said...

tak sambut punn..bukan amalan umat islam...buat apa nak ikutkann...

miss nina said...

tak perlu sambut pun. takde maknanya raikan. baik berkasih sayang setiap hari, takde gaduh2