Wednesday, February 15, 2012

nasi ayam gomeh

assalamualaikum

hai la kat office sangat2 la busy
tak sempat nak curi masa update blog dengan jaya nya
malam ni baru ada mood nak on blog kat rumah.
so baru reti nak update benda dah ala2 nak basi ni

last 2 weeks aku dengan seangkatan family pergi Palong
sepupu kahwin. so before sampai ke Palong, melajakkan pemanduan sampai ke Gomeh (Gemas laa)
sebab nak p makan nasi ayam gemas mustafah
padahal kat Melaka pon ada. saja gedik nak p sana.huahuahua



nasi ayam gomeh!
betul2 depan stesen bas kat pekan gemas tuh
kedai dia tak la besar sangat. tapi ramai orang btoi
kami seangkatan ni dah la ramai.dekat 20 ++ jugak
nasib dapat seat jugak. sebab sampai memang lunch time, tuh yg ramai org



ayam yam yam. amik yang 1 plate = setengah ekor



aku rasa nasi ayam ni biasa2 je la. takde la best gila kan. lagi best Nasi Ayam Hainan kat Sungai Udang. superb yang tuh
sebab nasi ni aku rasa macam bawang hangit2 sket
mungkin aku dpt part yang tu. so spoil sket la
tapi ayam sedap nyam nyam nyamm


semua org order sirap ais. senang keje tukang buat air


my mama, baba and adik. kat meja dorang siap tambah ayam lagi 1 plate
huwaaaaaaaaaa not fair !



see. aku rasa angkatan family aku je dah 6 meja. haha dah la sume pelahap. licin uolss
lepas tu kira2, sekali RM240
tarik nafas dalam2... tapi lepas tu hembus balik sebab cousin belanja. weheheheheheh


*kalau redza baca entry makan aku ni, mampus kene kutuk. bluerkkkk*


lets klik !!

16 comments:

eelobor said...

kat prima sri gombak nie pun ada nasi ayam gemas.... huhuhuhu, tapi tak pernah rasa lagi sebab mahal sangat harganya

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhhh baiknyerr cousin ko..kalau tak kempis laa dompet ko nak membayo..huhuhu

Ezad Skytech said...

hee..ayam yam yam tu nampak sedap je..hee..da 6 meja..haruslah RM240..hee~

ainnoraini said...

Pernah jugak makan nasi ayam tu masa balik kampung ari tu...kedainya ada cawangan kat tampin...cantik jugak kedai tu ada econ lagi...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Gomeh tu gemas rupanya...hahaha...mule bace tajuk tak paham ...

mEiZ SHA said...

seb baek semalam da mkn nasi ayam..kalau x terliur tgk gbr nie..:)

gadisBunga said...

kalau den mmg belasah yo. semua jenih nasi ayam den anggap sodap yo! nak nak kalau org belanja. kehkehkeh!

fairus said...

WAH.. CAMBEST JE..

potpetmama said...

lya;yg kat bkt beruang tu so n so aje...sedap lagi nasi ayam suria kat RnR Masjid Al-Alami tu kot

wahida said...

kahkah..kelakar la ko ni...siap tarik nafas dlm2 pas tu hembus sebab lega cousin yg belanja...

kehkeh...ayat ko ni lawak la...

sahromnasrudin said...

RM 240 ke RM 24.00 ???? seriyes huhuhhh

Ros said...

Salam Lya,

Wah...selera nya.....dah la time makan tengah hari,ramai2 pulak tu kan....memang best lah....

redza said...

kehkehkeh!:p

LYAfrina said...

ayam yam yam tu nmpk sedap sgt2..

Nashays said...

nasi ayam gemas?sos die kot yg sedap..bg aku asalkan makanan semua sedap...uhuhuuuu

DuniakuAbstrak said...

bila aku hilang selera makan aku singgah blog kau

ini penting untuk memuncakkan kembali nafsu makan pabila melihat menu2 lazat yg di tayangkan di sini