Thursday, March 29, 2012

2004

assalamualaikum


hari tu kat fb, tiba2 sorang bff aku ni buat cover photo dia gambar di atas

caittt !!!!!!!!
kau tahu ni masa bila
masa tahun 2004 bersamaan dengan form 5
huwahhh lama sudah woi !!!

yang aku tuh, pehal lak kemam2 bibir tu
bajet comel lettew *lempang*

nanti balik, aku nak korek2 lagi album lama
kot jumpa gambar yang muka bajet best student ke apa ke kan
hahaha

seronok jugak
bila kawan aku buat cover photo ni, terus keluar macam2 cerita zaman study
paling di ingati, kes aku 1 geng mematahkan kerusi kat kantin masa nak tunggu masuk dewan SPM
paling memalukan siak
kata bespren habis la kan, nak duduk bersama2
kerusi plak ala2 zaman jepun
hambek la, landing semua kat lantai kantin
memalukannnnnnnnnnnnnnnnnn

balik ni memang aku nak godek album lama
nak update kat fb
awas! nak mencungkil kenangan lama ni. ngeh ngeh ngeh ngeh

lets klik !!

6 comments:

gadisBunga said...

tapi comel pe gambo pakai baju skolah! heheh~

miloais milo said...

2004??? muda remajanya uols...
ekekekeke

gambo2 lama ni kan - kalo tengok balik
memang boleh gelak guling2 kan????

cinnamon.com said...

SALAM LYA

LAWAK BILA TGOK GMBAR DULU KALA..


SENYUM,ANAK2 GELAK BESAR

Cikgu Ma said...

muka budak2 =)

eelobor said...

huhuhu.... jauh gak beza antara kita

fairus said...

SAYA ADA JUGAK GAMBAR LAMA-LAMA.. NANTI NAK SCANLAH.. ;)