Sunday, March 18, 2012

layan 7 Petala Cinta

assalamualaikum

ngeh ngeh ngeh. I baru bangun tidoq uols. Lepas maghrib tertidoq
punya letih merayap hari ni. patah kaki mak

hari ni pergi JJ Bandaraya
tengok cerita 7 Petala Cinta

7 Petala Cinta..........................
suka lagu tema dia



pada aku, aku suka cite ni. 4 bintang
aku suka layan cerita cinta islamik
so, uols sila layan cerita ni. memang best



lepas habis movie, pergi beli kasut, bla2, lapaq uols
pergi makan kat secret recipe. adik aku la kempunan nak makan kat situ


my peberettttttttt. blueberry cheese cake
tapi apsal macam size potongan kau ni dah kecikkkk
apa2 pon, tetap sedap menjilat garpu





feveret drink. green apple kasturi. masam sedappppppppppppppp




aku order seafood curry laksa
pedas gila. dah macam makan masak lemak cili padi. tebal bibir aku rasa
tapi ok gak, sedap. mana tak sedap, 17 hengget uols. pengsan




adik makan ni. punya sedap black pepper chicken tu. berapa kali ntah aku curi hambek. huehuehue

sambil update ni, sambil tengok mentor. perut lapar. nak p godek sardin makan dengan roti jap. babaiiiiii


lets klik !!

9 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wa...mai pn nk tgk citer dlm masa terdekat....

fairus said...

FILEM TU PUNYA PROMOSI MACAM KURENG JE.. TAK PERNAH TAHU KEWUJUDAN FILEM TU..

mEiZ SHA said...

best ke yang citer tue??
nak tgk la ananti..hehehe

akak ada kat melaka jumaat dan sabtu semalam,.:)

Anonymous said...

mak aih...mahalnya RM 17 ? huhuhu....kalau tak sedap soh dia tukar yang baru sampai dapat yang sedap..:)))

sahromnasrudin said...

blueberry cheese adalah pujaan hatiku hihihhhh

redza said...

tgk wayang makan..tgk wayang makan..sambil tgk tb makan lagi =p

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

perghhhh... nengok wayang xajak aku siot... lempang ko kang baru tau

fairus said...

TETEIBA MALAM TADI TERTENGOK PLAK "THE MAKING OF" FILEM NI.. ADA JUGA PROMOSI RUPANYA.. MACAM MENARIK JE..

Ros said...

Salam Lya,

Wah...lepas tengok wayang...jalan2 pulak cari makan..aduhhh...bestnya.

Makan kat situ harganya memang hebat betoiii kan Lya...tapi tak pa asalkan sedap...he.he.he....