Friday, March 9, 2012

private group

assalamualaikum




takde kerja. adik beradik 5 orang je pon nak create group
siapa la yang gedik tu kan *aku lettew*

ni gejala dengki sebab kwn baik aku create group, khusus untuk family dia je
aku ni rapat jugak dgn family dia, so nak kepoh tak bleh. sebab private
kuangjaq. hahahahah
dengki so nak create private group jugak
lantak la 5 ketol je pon
nanti bercambah jugak kan. mihihihihihihi *gedik*
senang nak ngumpat. hahahaha. okey niat tak baik

pssst : aku bengkekkkkkkk ni next week tak jadi balik terengganu. boleh plak ayah aku ni meeting. stresssss !!!


lets klik !!

6 comments:

miloais milo said...

rajin banget uols...

gadisBunga said...

eceh...gaya bergrup tuh mcm ramai bone je kan? haha!

redza said...

slmt mengumpat apa yg patut

Ezad Skytech said...

haha...apa motif create group ni...hee~

Ros said...

Salam Lya,

jangan dok stress sangat Lya....nanti lain pulak jadinya....sabar banyak2 lah ya.....

fairus said...

'PASAL FB NI SAYA BIASA2 JE.. TAK TERUJA SANGAT..