Friday, March 23, 2012

random cakap

assalamualaikum




jumaat :

- takdak mood nak keja. mata kuyu

- lapaq. tapi malas mau p mamak sebelah beli roti bakaq

- eh orang sebut *medicine* as "medisin" atau "medisen" ??

- internet kat rumah down. nak isi form masuk u adik aku kemain sangap. streamyx cepat sket datanggggggggggggggggg

- malam tadi, aku mimpi Laura Calder *French Food at Home* datang rumah ajar masak ayam bakar. hahaha buduhnya. Ni mesti kes petang semalam tengok License to Grill dia bakar ayam. nyam nyam nyam

- hari ni akan terbang RM 960 untuk roadtax. Baru pertama kali bayar. Sebab sebelum ni menggunakan harta mak bapak je kan. rasakannnnnnnn

- balik kerja nak hantar basuh kete. sebab kereta dah sangat nazak rupanya. lamaaaaaaaaa tak hantar p mandi

- si Shaun The Sheep kat atas tu takde kaitan pon. saje tepek sebab suka tengok kartun tu. mihihihii

okey boring nak blogwalking skrg sebelum nanti2 kang busy
bahbaiii


lets klik !!

11 comments:

potpetmama said...

lya; "medicine" dibet sebagai "mad sen".. (e bagi sen tu bunyi e pepet, bukan sebutan e dalam perkataan sen kita )

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

macam2 la ko ne.. dh name pemalas, sume benda rase xkena ek.. haha

mEiZ SHA said...

hehehe
rasakan...:)
sok rehat puas2 k..;)

redza said...

aku pon suka gak layan shaun tuuu..best haha

fairus said...

KERETA SAYA PUN SAMA.. LAMA TAK BASUH.. DAH MACAM MASUK HUTAN.. MAIN SCRAMBLER.. HEHE

gadisBunga said...

kete kite pun! dah rupa macam mandi dalam debu. buat malu je bila org tgk drivernye anak dara cun (:p) kekekeke!!!

miloais milo said...

iols suker hoccay cerita shaun the sheep tu....

Rtp Farra Arisha said...

selamat menjalani aktivitas harian hiks.

Suratman Adi said...

basikal saye pun dah usang dan kotor x pernah kena air hikz.....

Salam kenal kawan.

Izz Faizah said...

hehehe...mcm2 prkara trjadi..bsikal sye dah brkarat, nak cat bru..:)

Ros said...

Salam Lya,

EEmm....banyak tu kena bayar roadtax.....