Tuesday, March 6, 2012

semak status

assalamualaikum




eh bila mengundi ye. hari tu dengar cerita bulan 3. tapi takde apa2 pon ek
lepas tu dengar orang cakap bulan 6 plak
aku punya status mengundi ni masih dalam proses plak tu
matiklah kalau tak sah lagi, tiba2 dah nak mengundi. mampus la mak aku bising
awal2 tak nak daftar kan *lempang pipi kiri kanan laju2*

yang nak proses lama2 kenapa ye
sahkan je tak bleh ke. kang tak pasal2 uols rugi 1 undi sebab aku tak sah nak mengundi lagi
eh salah diri sendiri ok. sebab awal2 tak nak p daftar
aku dah bajet rakyat bertanggungjawab habis ni
nak ikut bapak aku kempen
miahahahahahhaa. ok tak lawak

sila semak daftar pemilih anda di http://www.spr.gov.my/

pesanan ringkas ini dibawakan oleh aku untuk uolssssssss



lets klik !!

9 comments:

YanaMIB said...

aku dh daftar 4 thn lps..caya x? tp ms mula2 daftar, dh sah bagai tp aku x pi undi..sbb demam ke ape tah..xingt..hahaha thn ni kna semgt pi undi..hinssff~! =P

atty's said...

undi jangan tak undi tau

diana said...

dah 2x ngundi..
patutnya dah 4 kali..tapi sebab kesedaran tu datang lambat sangt..ekekek

redza said...

ko memang..masa muda2 dulu xnak daftar

Hanis MY said...

selmat mengundi...

fairus said...

SAYA DAH DUA KALI MENGUNDI.. ;) TAHUN NI KALI KETIGA..

Ezad Skytech said...

oppss...tak daftar lagi...hee~

Munnafendy said...

gue suda boleh mengundi...hihi...suka!

eelobor said...

hehehe...rugi satu undi nanti

kalau tak salah saya nak sahkan daftar pemilih bukan senang sebab selepas sesi pendaftaran akan ada pameran senarai nama kita samada untuk bantahan atau juga tuntutan. selepas selesai semua urusan ini, daftar bersih tuh yang akan di sahkan. kalau dulu2 lagi ambik masa yang panjang berbanding sekarang dalam proses ni.... tapi tak tahu la pulak prosedur yang baru sekarang sepatu boleh dipercepatkan bersesuaian dengan teknologi masakini berbanding 10-20 tahun lepas kan?