Tuesday, March 27, 2012

wedding @ Taman Panchor Jaya

assalamualaikum

last weekend ikut mama dengan baba pergi wedding anak kepada kawan baba
kawan se-LKIM baba masa dekat HQ dulu
sokmooooooo la keje aku ni mengikut je kan
wedding dekat Taman Panchor Jaya Fasa 6, Ampangan Negeri Sembilan
eh Ampangan ke? entah lah. yang aku tau dekat dengan stadium paroi tu




menu dia semuaaaaaa sedap. ngaaaaaaaaaa
ada ayam berempah, masak lomak daging cili api, pajeri nenas dengan
sambal tempoyak
omg sambal tempoyak dia memang sedap gila. kalau tak mengenangkan majlis orang, ada yang aku repeat amik tempoyak lagi. hahaha
petai beso2 plak tu. mak aku tak makan petai, so aku lah sebat
pastu nasib kau lah kentut bau petai kan >_<

dorang ni pakai catering
catering dia bagus btol. lauk macam2.
tiba2 aku tengok ada masak lemak tempoyak ikan patin, ada sayur kacang apa ntah
tapi malas nak amik makan. so mama je amik ikan patin tu, makan berdua dengan baba
aku dah konyang bedal tempoyak. ngeh ngeh ngeh



muka puas hati dapat makan sambal tempoyak ado potai
kui kui kui kui


lets klik !!

13 comments:

wahida said...

i like petai too!! like sgt2!!

Fid"s said...

gua memang suka gulai daging

eelobor said...

ehehe... terserlah muka puas hati kat situ

fairus said...

SAYA TAK MAKAN TEMPOYAK. PETAI PUN TAK MAKAN.. ;)

sahromnasrudin said...

dik, ada singgah popia kuala kangsar tak???

Cho Zila said...

itu memang sedap bebeno... akak mmg tak malu nak repeatnyer..

redza said...

aku xsuka petai

Fadzli Amir said...

Salam...amboi sedapnya...tengok gambar nasik tu nampak macam nasik kat restoren je, bukan nasik kenduri....hehehe..tapi nampak memang mengancam sedap....!!

DuniakuAbstrak said...

byk kali dah memerut gara2 tempoyak...tp bedal tetap bedal

rATu kEBaYA said...

suke petai jugak.. erm.. dah lama jugak tak makan petai ni

cinnamon.com said...

suka semua tu..

suka tempoyak,suka petai..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

muka kenyang giler ko ek bile dpt melantak.. hahaha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tempoyak petai? dapnyaaaaaaaa