Monday, April 23, 2012

lama tak menulih esei naik lenguh tangan den !

assalamualaikum

haih kejap je monday. semalam weekend tak dapat rehat langsung
sebab semalam ada exam kat MIDA key elll
exam untuk jawatan kerja lah kan

dah lah malam tu (sabtu malam) aku tidoq koi 3.30am ok !!
nak gerak ke KL pagi lak tu
bleh plak bantai tidoq koi 3.30am sebab dok berborak dengan si cik abg tu
dah aku plak tak bleh tidoq. sebab siang tu baik punya teguk kopi
tercangak-cangak aku dalam bilik tengok cicak berkejaran
dia plak koje malam.nasib dia tak busy, and then call. melayan sembang sampai sejam lebih sampai low battery !
terus kene halau tidoq sebab esok ada exam. tsk tsk tsk



exam bertulis 2 jam
25 soalan objektif dengan 2 esei.
pengsan nak jawab esei tu sebab tangan lama tak menulis
merasa lenguh2 jari jemari mak ni
ramai jugak la calon2. sebab ada 3 sesi. aku sesi petang



adik bujang




balik singgah R&R Nilai
lapaq gila ok. last makan pagi tu je. pukul 5++ baru nampak nasi
kebuloqqq
dah la masa on the way, aku lalu pedas, kiri kanan jalan orang jual puyuh salai la daging salai la sembilang salai lagi
aku dah craving lemak cili padi daging salai
nyam nyam
kat R&R tu plak ada lauk tu. apa lagi, terus nak lauk tu. mih mih mih

okey by this time, mata aku sangat ngantuk, sebab malam tadi tidoq koi 12 ++ sebab menyembang lagi
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa


lets klik !!

12 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

so cm ne result exam ko tu.. lepas ke x ha.. kalau lepas leh la open table ek.. haha

redza said...

ada je cerita pasal makan-makan

miloais milo said...

camne exam???
moga berjaya ye...

fairus said...

semasa menulis esei tu, cuba berfikir di luar kotak.. :)

potpetmama said...

lya; all d best..sok kalau dpt MIDA Melaka, hah sebangunan le kiter

nur anis said...

kalau saya pun mesti jadi macam tu jugak..lama kot tak buat esei ni..

wahida said...

MIDA ngan company aku adalah adik beradik...
so, ko pegi KL Sentral lah ye nok? awat tak ckp? boleh kita jumpa...

anyway, gud luck dear!!

Acik Erna said...

acik pun dah terliur ni..bila tengok masak lomak tu..

Ezad Skytech said...

lama tak menulis mmg lenguh rasanya..kan...haha~

Cik FaRiZaM said...

sy pon dah lama tak menulis.......menaip je

gadisBunga said...

takleh bayangkan diri akan amik exam lagi. adeh!

LYAfrina said...

smoga berjaya yer...

zaman skolah dulu ok la bab2 tulus esei ni.. kalo skarang..rsanya otak dah beku..