Friday, April 13, 2012

nasi dagang kite !!

assalamualaikum



alhamdulillah kenyang
lunch nasi dagang, bawak bekal dari rumah
mak lang buat. nyam nyam sedap giler
i tak pandai buat lagi. nanti nak belajar jugak
tapi leceh beno je proses nak masak nasi tu
koserr aku. hahaha *kata je pemalas kan senangggggggggg*


lets klik !!

12 comments:

Masya said...

semalam baru makan kat opis.. ade kawan belanja.. makan ramai² sedap...

fairus said...

sepatutnya orang yang berdagang saja boleh makan nasi dagang.. :P

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak dulu baye2 lya pun tak reti gak buat nasi dagang ni... tp bila dah tua2 ni.. haruslah kena pandai sbb nasi dagang antara makanan feberet! hehee.. lgpun kalau dah namanya anak terengganu tak reti buat nasi dagang.. do'oh lalu lahh.... hahaha...

Ros said...

Assalamualaikum Lya,

Eeemmm....sedapnyaaaa.....he.he.he...

Ezad Skytech said...

da lama tak makan nasi dagang ni..huuhh..mana nak cari ni..hee~

wahida said...

aku malas nak belajar buat nasi dagang, sbb laki aku bukan makan pun nasi dagang ni...kang kalau aku buat, aku sorang je mkn...huhu...kalau teringin sgt nak mkn, beli jer...

Azian Elias said...

tetiba terliur.. dah lama tak makan nasi dagang.

Mysara Ab Rahman said...

sedap kn tp of course la xpndai masak..hee

acheeqa farhana said...

sedapnyeee nasi dagang! dah lama sgt tak makannn...huhu

Zul Fattah said...

mak kita pandai buat nasi dagang.. huhu.. sedap kot..

lpas ni kenalah blajar buat..

saffiya_aleesya @ echa said...

aku pun tak reti nak masak..tapi serius aku memang suka sangat nasi dagang ni..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

dah lama tak makan nasi Daganggggg..yummy