Sunday, April 1, 2012

siap sudah !

assalamualaikum

akhirnyaaaaaaaa siap sudah dapur mama tu
tak tahan aku hidup berhabuk dalam rumah yang dah macam construction site tu
tapi ni baru 95% la
lagi 5% tunggu orang install kabinet bawah tu punya slide door dengan laci2. minggu depan kot install tu



belum kemas. malassss




buat pintu connection baru. senang nak pergi area bilik sebelah
paling kelas tembus betul2 kat tingkap bilik aku
memang senang la kan mak aku nak "nyanyi" kejut aku pagi2




rak merata belum kemas lagiiiiiiiiiiiiiiii




mem besar atas lantai tu jaga kawasan.haha




pemandangan indah dari dapur
asrama ayam mama. hahaha




tambah jambans dengan bilik mandi kat luar jugak
senang takde berebut nak uk uk uk nanti




actually by the time dok snap ni, aku tengah memasak
tu yang dapur tak tentu hala. hahaha




see. tengah masak uols. aku lawan tokey. mama pon belum rasmikan dapur dia.huahuahau





oh ini tak leh kacau ye. ini 'kawasan' aku !
nak menggodek kuih ke kek ke. tengok dapur antik aku
oven antik aku harus ada. walaupun ada oven baru, tapi everytime bakar kuih ke kek ke, mesti nak guna yang ni
still guna gas tu. tu yang tambah sedap masakan sendiri LOL
masuk bakul angkat sendirik !!

sekarang, baru bersemangat nak masak !
takde lah berlaga ketiak macam dulu
tengkiyu mummy sebab membesaqkan dapuq anda
senang nanti nak buat keje kawen. miahahahaha


lets klik !!

9 comments:

Mysara Ab Rahman said...

besarnyer dapur...

fairus said...

WOW.. WARNA HIJAU.. MENYAHUT CABARAN MELAKA MAJU NEGERI BANDAR TEKNOLOGI HIJAU NI.. ;)

LYAfrina said...

wah..mmg besar sgt ruang dapur ni..kalo buat xtvt memasak beramai kat dapur ni..seronokla..sbb ruang luas..tambahan lak kaler hijau..mdamaikan

potpetmama said...

lya; besarnya dapur..beshnya

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

waaaaa.... best giler ahhh dapur dia besar betulll.... leh main kejar2 lagi.. hehe... seronok kan bila dapur dah besar.. kabinet banyak.. senang nak kemas barang... semua boleh sorok dlm kabinet.. pokoknya.. nak buat kerja kat dapur ramai2 pun selesa...

Fadzli Amir said...

Amboi mak aih...besaqnya kitchen...best ni kalu ahli keluarga ramai macam keluarga haji amir...ni kena besaqkan rumah kampung gak ni...

DrSinga said...

rajinnnlah ekau memasak lepas ni!!!
dan mengemas... sebab dapur baru..

miloais milo said...

luas banget dapur uols...
uols dah nak menikah ka.????
jangan lupa jemput iols ye...

:D

Teratak Hami said...

hijau bangat !!! Beri akak no contractor tu. Nak buat wardrobe kat bilik.