Wednesday, April 18, 2012

takde la aktiviti lain kennnn

assalamualaikum

ni last monday
monday malam. malas nak masak kan
sebab family aku baru sampai dari terengganu. dorang kan balik kampung meninggalkan ku
pftttt

so malam tu keluar makan sebab anak ini pemalas nak masak
harap dapur je berkilat kemain, pemalas pon kemainnn gitu



baba dan anak bujang beliau
stress muka bapak den sebab lapo tu



wajib order adalah satay dengan roti john kalau makan kat sini
eh lupa. kedai ni nama apa pon aku tak tau. tapi dekat area Taman Masjid Tanah
aku panggil kedai Pak Hassan je sebab roti john dia nama Roti John Pak Hassan - sangat mabeles i tell yuuuu
satay dia pon sedap. berisi-isi
pastu ada jugak order foods yang lain. malas nak snap
lapaq uols. so telan terus.

nasib lah kan sape stress baca entry aku ni
nanti aku nak tukar title blog lah
ini blog pemakan. lantakkk
sebab kebanyakan entry pasal makan je kan
stress orang baca. hik hik hik. sorry ye uols


lets klik !!

13 comments:

redza said...

satay tu sedappp...aku dah 2 minggu xmakan satay nih

YanaMIB said...

Oke gak wat entry psl mkn2...jd cam blog hazman..slalu dpt invite mkn free kaooo..pehtu klu ko dpt mkn free ajak2 la aku ni haaa..ajak2 aym pn jd aa janji ko ingt kt aku...muahahaha verangan kemain hebat aku nih..kinky kin =)

Anonymous said...

Ok hape.. aku pon suka makan.. :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehe.. ko kalau makan hidup nyawa ko kn.. bile nk belanja ak mkn ne :)

Fyqa said...

pehh cite bab makan smpai siap t'bayang2 neh.

LYAfrina said...

sedapnyer makan sate...
lya pon suka sgt sate ayam n daging
:-)

Cik FaRiZaM said...

roti john ke tu????nak nak nak nak nak nak !

Cik FaRiZaM said...

salam perkenalan + follow ur blog

http://afasz.blogspot.com

pena rozie said...

sedapnyer saty tu...

wahida said...

eh, blog aku pun selalu makan2 apa...aku suka je masuk blog yg kuat mkn mcm aku ni...ada geng...hehe...

fairus said...

ERM.. NYUMM.. NYUMM..

Cenderahati-Perkahwinan said...

dah lama x mkan dadih..
teringin pula bila tengok gambar ni

Ezad Skytech said...

gambar2 makanan yg sangat menyelerakan...heee~