Monday, April 2, 2012

voice. best !!

assalamualaikum

sekarang I dah ada show favourite yang baru.
so nak share dengan uols
The Voice, dekat channel AXN 701
show dia every wednesday. petang tak sure what time
tapi aku selalu layan malam pukul 10pm tu
yela siang kerja la uolsssss

well, memandangkan aku ni suka menyanyi2 ni, so rancangan sebegini memang lah aku suka
tapi Mania yang baru tayang kat Ria tu aku macam kurengg sket
tengok pon just nak tengok Hafiz dengan Alyah je >_<



layan the voice since blind audition lagi. memang best la.
best sebab ada si adam levine kacakssss tu. ngeh ngeh ngeh. hensem pengsannn
lepas tu I suka si christina tu. suka lagu Hurt. oohhhhhhhhhhhhhh



judges dia ada 4 orang
cee loo, christina, adam dengan blake
so far suka team adam. especially ada 1 indian girl nama Mathai dalam group tu.suara dia macam kelasss sket

so uols ada apa2 show yang best sila bagitau mak ye
sebab aku ni dok umah asek la on9. baca novel, tv malas layan
ni dah ada The Voice, ini je la yan aku layan
selain channel memasak AFC dgn TLC. ngeehehehe
oh tak lupa kartun. nama je dah besa, otak tetap nak layan spanbobbbbb


lets klik !!

8 comments:

fairus said...

MASA TEKAN2 INFO DI REMOTE ASTRO ADA PERASAN RANCANGAN NI.. TAPI TAK PERNAH TENGOK..

oya said...

best3..kejap follow kejap tak lah kita..

YanaMIB said...

Sama la plak rancgn favvy kita..ESP tlc dgn afc tuh..aku suka tgk man vs food..gila gempaq tgk org tu melantak..ngahaha eh cite terbaru revenge tu pn best gak..tp aku x follow..kehkehkeh =P

miloais milo said...

my niece suker banget ngan rancangan ni... iol sekali-sekala aje... lebih suker layan amazing race dari rancangan nyanyi2 ni...

mEiZ SHA said...

i likeeeeeeeee it too
sore masing2 mmg mantap2 kan..:)

sahromnasrudin said...

ASSALAMUALAIKUM..

alamak dik.. tak dan nak layan rancangan ini...apsal semua juri sy tak kenal??

mmg katak bawah jambatan betul la hihihihhhh

Amy Syaquena said...

Alamak x pernah tonton lagi sebab jarang tengok tv huhu...

pena rozie said...

hu...hu...hu... x sempat nak tengok