Tuesday, April 17, 2012

whatevs

assalamualaikum



semalam kan, sementara dok lepak2 sambil maraton tengok movie kat lappy, tiba2 dengar bunyi motor berhenti depan rumah kejap and jalan
so i thought itu adalah abg posmen lah kannn
malas nak tengok surat awal2. dah petang baru reti nak amik surat giteww *durjana punya pemalas*

sekali ada makhluk tinggalkan risalah-risalah begini
aduh la hai
dah nak mengundi lettew
macam-macam risalah aku dapat
koserr betol lah
yang tuh kutuk tuh, yang ni kutuk ni
senang2 suruh cik abe je bertanding, kompem i undi beliau
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *kaki ke atas tangan di bawah*


lets klik !!

10 comments:

redza said...

xsabo nak memangkah nih

Teratak Hami said...

sekali-sekala "meriah" postbox, apa salahnya kan? Rumah akak ada postbox tapi dorang suka lempar2 kat depan rumah. Bila hujan, dah lunyai kertas.

saffiya_aleesya @ echa said...

biasalah tu asam garam pilihanraya huhuhuhu

rATu kEBaYA said...

nanti kalau cik abe lya bertanding akak pun tolong undi sekali.

miloais milo said...

tak lama lagi lah tu...

kawasan mana beb cik abe uols nak bertanding?
nanti iols hantar pengundi hantu
ekekekeke

fairus said...

MACAM2 CARA..

Ezad Skytech said...

biasa la tu...nak2 PRU nak dekat ni..lagi la giat berkempen sana sini..huhu~

sahromnasrudin said...

POLITIK KEPARTIAN YANG SANGAT MELAMPAU HUHUHHHH

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku lagi la.. jd kerani pilihan raya untuk PRU13 anti.. haha.. janji masyuk dpt duit :)

Cik FaRiZaM said...

salam perkenalan n follow ur blog :)